onsdag 22 april 2009

Som om man inte hade fullt upp...

Förlåt att det inte längre är så tätt så
mellan mina inlägg längre men snart
blir det ändring..
Som om jag inte hade fullt upp med
målning och uppackning i butiken
har jag nu också lyckats dra på mig
en tråkig halsfluss och fick besöka
läkaren igår och knaprar nu
penicillin...
Mår inget vidare & har såå mycket
att stå i.. Skall ha smygpremiär för
släkt & vänner imorn.. Suck!! ;0)

Oj vad detta inlägg utstålade
tyck synd om mig.. Hihi
Allt ordnar sig & utlovade
bilder kommer snart, lovar jag..

Ha det bäst & var rädda om er :0)
Kram Cilla

2 kommentarer:

Smultronlycka sa...

Hallåj!!
Usch jag säger bara:stackars dig!!
Halsfluss är riktigt plågsamt.
Vad jobbigt när man inte har tid att vara sjuk!!
Sänder krya på dig kramar härifrån!!
Och önskar dig Lycka till imorgon!

Hannis sa...

Fasiken också!
Krya på dig och lycka till!!

Kram Hannis