söndag 26 april 2009

Nu skall ni få titta...

Så här såg det ut i min blivande butik
för ca en vecka sedan...
Början av flytten...


Här kommer en av sakerna jag
gillar mest i butiken:
Min Skänk!!! ;0)


Vad tycker ni om den??
Tänk vad lite färg kan piffa till??
Det är en maffig träskänk i grund
& botten och nu är det en
Cilla Skänk.. Hihi

Min nya granne med butiken
är en smed som är sååå
duktig... Jag beskrev för honom
hur jag ville ha mina smycken
upphängda & vips dagen efter
hade han gjort denna till mig :0)
Vad tycks??
( Vad han inte vet än är att jag
har sååååå många kommande
projekt till honom... Thihihi)
För att dölja den tråkiga dörren
samt gattet in till mitt förråd
hittade jag dessa gardiner i
Ullared som jag blev så nöjd
med!!Man ser inte det så bra
på bilden, men upphängena
är stora öljättringar...
Super häftigt ;0)


Nu skall jag bort till butiken & måla
krukor utanför dörren...
Ni kommer få fler bilder framöver ;0)
Vill också även passa på att berätta
vilken succé invigning jag fick!!!!
Har haft jätte mycket besök & fått
så många lyckoönskningar samt
gåvor!!!
TUSEN TACK ALLA RARA!!!!!!
Nu önskar jag alla er en fortsatt
underbar Söndag & skall ta mig en
till in till er innan jag beger mig!!
Kramiizzz Cilla






10 kommentarer:

Smultronlycka sa...

Hej!!
Det blir ju jättefint där!
Vad kul för dig!GRATTIS GRATTIS till den fina butiken.
Skänken är riktigt snygg.
Vad bra det är att känna folk som kan hjälpa till lite ;)
Snygga gardiner.De passar bra där!
Vad roligt att du haft många besökare!
Önskar dig allt gott med butiken!
Stora kramar Anna

Hanna sa...

Så fint det blir!
Hanna

Hannis sa...

Hurra,Hurra för din premiär!!
Så himla fint!!
Ser så ombonat ut.
Och vad roligt!

Ruskigt praktiskt med en smed som granne=))

Kram Hannis

Vita små hjärtan sa...

Tack för titten hos mig. Vad roligt med en butik. Lycka till! Kram

Jenny sa...

Hej Cilla!
Åh vad fint det blev!!
Lycka till med butiken:)

Ha en bra kommande vecka,

Kram Jenny

Jessica sa...

jätte fint i din butik och vad spännande med att öpnna det kommer nog gå jättee bra ha det bra och jag väntar på spänning på mer bilder från butiken kram jessica

Villa Carl Larsson sa...

Hej gulliga och snälla du :) Vad FINT du fått till det i din butik. Nu önskar jag dig bara fortsatt lycka till. Kommer gå som smort gissar jag på :)

Kram Josefin

Fröken Fräken sa...

Det ser ju ut som en helt annan lokal! Och jag blev väldigt sugen på att se de där cementrören som du har målat!

Kul att du gillade mitt bord, jag har blivit väldigt förtjust i det, och kommer att låta det vara som det är - bara lite slipning av bordsytan! Det finns lite spackelrester där som jag gärna vill ha bort.

Anonym sa...

Vilken mysig butik du verkar ha...vad är det för något du säljer?

Kram Pernilla

Sandy sa...

Superfint! =) Verkar vara en väldigt mysig butik..