onsdag 29 april 2009

Mina Rör..





När jag flyttade in i butiken
stod det 3 tegelröda rör
utanför dörren med vissen
murgröna i..
Hmmm...
Inte längre ;0)
Mina rara hyresvärdar
har nu insett min kärlek
till vit färg.. Hihi
Hur som hellst så trodde
jag detta bara var några rör
men det visar sig vara någon
form av lava rör från Island...
Jaja Nu är dom vita med vita
pensér & lavendel samt lite andra
vita blommor....
Vad gillar ni mitt nya målar objekt??
Måste erkänna att jag själv tyckte det
blev ett himla positivt lyft!!! ;0)
Nä, nu är det på hojen & iväg &
öppna butiken!!!
Önskar er alla en underbar dag!!
Kramen Cilla





9 kommentarer:

exklusivvardag sa...

Vad fina dina rör blev... kommer en dag o kikar på de live. Måste ju kolla mer i butiken. Tänkte jag skulle köpa mig en sån pinne med värmeljus att ha där ute...

Kommer in en dag somsagt.

STOR kram
så ses vi imorrn ju.
Linda

Ankie sa...

Önskar dig en riktigt fin Valborg!

På www.kronjuveler.se finns handgjorda
unika smycken med prinsess-tema..:-)

Lilla Rummet sa...

Vad snyggt det blev med blommorna i rören. Ha en trevlig valborg.
Kram Britt

Hannis sa...

Läckert som 17!!
Lavarör??
Har jag aldrig hört talas om.
Nu blev jag nyfiken=))

Kram Hannis

Smultronlycka sa...

Ja ett riktigt lyft blev det!!
Jättefint!
Tänk vad det kan göra mycket med att måla lite vitt :9
Ha en bra valborgsmässoafton!!
Kram Anna

VITA NYANSER sa...

Tack goa du för dina fina ord på bloggen! Nu bara njuter jag av mitt superstylade hem = ). Så skönt att få sitta i soffan och blogga igen. Ikväll blir det tidig kväll, är såååå trööööött, men mycket nöjd.

Vad fint du har gjort! Kul med butiken, härligt att ha en egen!

Ha det bra, gäääääääääääsp!
Kram L-l

Vita små hjärtan sa...

Ja det gäller att ha lite ideer och kunna se möjligheter!! Jättefint blev det. Kram

Fröken Fräken sa...

Nu har jag inte sett dem i rött men jag kan nog ändå säga att de är absolut finast i vitt!! Och penseer är ändå bland de finaste av blommor - har också slagit till på ett gäng som ska ut på balkongen :-)

Villa Carl Larsson sa...

Så fint!! :)