tisdag 7 april 2009

Påsk & Polarn


Här kommer en bild från mitt köksbord
med dess pyntade påskris...
I vita toner..............
Jag tycker det är såå fint & påskigt med
ett färgglatt ris men föredrar i mitt kök ett
lite neutralt, killarna har ett fint färglatt
ris inne på sitt rum som dom själv fått
styla ;0) Kanon Stiligt!!!
Har idag varit på Ikea & inhandlat bla
nya vita kuddar & plädar..
Andledningen till att jag åkte dit
var för att kolla in lite hyllanordningar
till butiken.. ja och var jag ändå där
vore det ju synd att komma tomhänt
hem till hemmet.. # Haha #
Har ni kollat in Polarn & Pyrets webshop?
Har provar beställa & SÅÅ fort leveransen
kom.. Hellt Suveränt :0)
Jag är såå förtjust i deras framförallt randiga
kläder.. Tycker det ser så stilrent ut!!
Vad tycker ni??
Önskar er en mysig kväll,
här är det lite tv tittande
& en god kopp te som gäller
( ja & en liten kaka.. tihhi)
Kram Cilla

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Cilla!
Åh vad fint ditt påskris (är det trollhassel?) är! Gillar väggorden man ser i bakgrunden oxå:)

Kika in hos mig, jag har en tävling på gång!

Ha en jätteskön påskhelg,
kram Jenny

VITA NYANSER sa...

Fint påskris! Men du ....vad kul med bordet, ja, det gäller att vara om sig och kring sig = )!!! Bra gjort.

Tack för goa kommentaren hos mig!
Glad Påsk!
Kram l-l

Smultronlycka sa...

Hej!Vilket fint påskris!Det är så lugnt och harmoniskt med vita toner!Hoppas helgen blir jättebra för dig!Önskar dig en Glad Påsk!Kram Anna