måndag 27 april 2009

Vinnaren är...

Tusen Tack Snälla för alla er 91
som velat delta i min tävlign!!
& ett ännu större Tack för era
gulliga kommentarer ;=)
Tyvärr har jag bara en vinst men
önskade fler..
Denna tävlingens Vinnare är efter
lottdragning på era nummer (i den
ordning ni skrivit)
Viktoria med Bloggen:

Vickans vita ting

Ett stort Grattis till dig
Viktoria!!! du kan väl maila
din adress till mig på
zillaf@live.se

Nu skall jag ta & bege mig
till butiken & idag skall jag
försöka komma ihåg kameran
så jag kan visa lite bilder till ;0)

Önskar er alla en såå underbar dag!!

Kramen Cilla

6 kommentarer:

Jenny sa...

Hej!
Stoort GRATTIS till den lyckliga vinnaren!!

Ska bli spännande att se mer bilder från butiken Cilla:)

Ha en bra dag,
Kram Jenny

Villa Carl Larsson sa...

Åh grattis till henne :) Lyllos hihi

Kram Josefin

exklusivvardag sa...

Allt har ju blivit så bra. Ännu ett grattis till din butik & snart ses vi ju... kram

IKT i min vardag sa...

Grattis till vinnaren och grattis till dig och din nya butik! Ser fint ut!

Kram Linda

Smultronlycka sa...

Vill gratulera den lycklige vinnaren!
Ha det gott!
Kram Anna

Vickans vita ting sa...

Åh så kul! Tack för en sååå fin vinst! Blev verkligen glad :) Har haft dator trubbel hemma så jag har inte sett det förrän ikväll.. Ska verkligen ta hand om denna fina vinst! Kram Viktoria!