onsdag 28 juli 2010

En hel galen afton!!!

Ja det hade jag i lördags...
Det ena tjejgänget jag är med i skulle
träffas, lite bortfall pga semestrar men
det fick vi andra styra upp ;0)
& vilken trevlig kväll!!



Lite poseringsbilder med mig i mitten..



Kan tala om att ett 70-tal bilder blev tagna
& idag insåg jag hur många som blivit bra
Nja ca 2 och dom har ni sett ovan..hihi




En av icke seriösa bilderna & nedan blir inte
bättre...




Vad gör vi här?? Som sagt kvällen var galet
kul & på småtimmarna var det dax för lek..
Man började med en hel papppåse som sedan klipptes
ner för varje runda, man skulle ta det med munnen
och fick inte andvända händerna...
Jag kom nog trea...
Det gick väl an i början, men då den nästan var
nerklippt och huvudet fullt med bla rödvin hängde
upp & ner var det ingen lätt match...
Huuuuu
Vilka lekar det finns nu förtiden förr var det
snurra flaskan.. Hahaha

Hoppas ni har det bäst i värmen??

Kramen från mig ;0)

13 kommentarer:

Fru Venus sa...

Knäppt roligt är också roligt! ;-D

Jess sa...

Ser ut som en trevlig kväll!! :D
kram

Lobben sa...

Ni hade nog roligt i alla fall.

hemma hos lilla mej sa...

WOW vilken himla mysig kväll ni har haft.Hur skoj som helst.Ja man lever bara en gång.Det ska va gött att leva.Ha en skön kväll sötis.Kram Rita ♥

Levis o Vilda sa...

Hihi, verkar som ni hade en rolig kväll! Visst är det väl kul o träffa tjejerna ibland och bara vara tokigt galen!???!

Kram Mia

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Underbart med tjejkvällar!
Kul med folk som kan släppa loss!

Kramar Mimmi

Skogslyckan sa...

Sitter här och ler,, ser ut som en riktigt mysig och kul tjejfest. Sånt lever man länge på...
Kram Pia

Linda Rö sa...

Såg hur kul ut som helst!!

Hoppas du mår bra och livet leker!!

Kramar till dig från mig!

Mys och hemtrevnad sa...

man ska ha barnasinnet kvar*ler...kramis semlan

OlgaA sa...

Ha ha ha så roligt ni hade! Galet kanske till och med ;)

kram/Olg@

Petra sa...

Vilken galen kväll.

Hanna sa...

Här det var det länge sedan jag tittade in.
Kram
Hanna

Mycket annat & lite betong sa...

En lyckad kväll ser det ut som! Kul!

Trevlig helg!
Agneta