torsdag 1 juli 2010

Mingel Kväll!!!

Hos
För er som bor i krokarna är ni hjärtligt
Välkomna på snack & dryck i kväll 17-21
Samt med REA start :0)
Annika min granne som har bla massage
kommer även vara på plats med gratis
prova på massage.. Inte fel!!!
För er som inte bor i närheten har jag ett
litet urval i min bloggshop,
Fram tom Lördag får du bloggkompis - 20%
på allt du handlar.. Om du önskar beställa ngt,
Maila din beställning till zillaf@live.se &
skriv bloggkompis så drar jag av på priset..
Önskar er en alldeles underbar torsdag!!
Kramen Cilla
Ps. Min tanken var standen idag istället för
igår men då hade man nog liknat ett
sandmonster med dagens blåst.. hihihi
Behöver ju inte skämma folk i onödan ;0)

4 kommentarer:

Petra sa...

ÅHHHHHHHH, hade jag bott i närheten hade jag varit en självskriven gäst. Ha det så jäätebra och lycka till.

Linda Rö sa...

Hej tjejen!! Sambon sa Ja!!! :-) kram

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå jag hade kommit med en gång.....Ha det nu bara bäst och lycka till sötis.Ha en härlig kväll Kramiz Rita ♥

Limetwig sa...

Jaha det missa jag...:( Får komma in en annan dag, vill ju veta hur det går med mina saker...
Ha det bäst! Åse