torsdag 8 juli 2010

Ny köks detalj!!

Höll ju på att glömma att jag berättade förra
veckan att mannen skulle sätta upp det nyinköpta
till köket & lovade bilder...
Tyvärr fick jag inte till bilden så bra..



Bordet har nu blivit vridet & ovanför hänger denna
nyinköpta lampa....



En väldigt enkel & stilren lampa,
precis i min smak.. hihih
Vad tycker ni??

Hoppas ni njuter i sommarn & bara har
det bäst :0)
Själv skall jag jobba lite i em..
(Antar att det är medaljens baksida med
att ha eget.. hmmm)

Önskar er en underbar dag :0)

Kram Cilla

6 kommentarer:

LOTTAS HOME sa...

Fin lampa.
Hoppas att du får en bra dag, trots jobb! Kvällarna är ju också väldigt sköna på sommaren.
Kram Lotta

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vilken läcker lampa.Skoj med nya grejer.Önskar dej en härlig dag rara du.Ha det bäst vännen.Kramar Rita ♥

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Gillade din nya lampa!
Du har ju ett härligt jobb som jag misstänker känns ganska roligt att gå till!

En go torsdag önskar jag dig!
Kramsr Mimmi

Drömblomma sa...

Hej!
Tack för din gulliga kommentar på min blogg. Blev naturligtvis nyfiken på att titta in till dig också. Jättmysig blogg du har och vilka fina grejjer du säljer. Ha det gott!//Lena

Fru Venus sa...

ÄNTLIGEN :-) kan jag kommentera hos dig! Tack för titten, ska se mig omkring igen!

Linda Rö sa...

Hej tjejen !!! Hoppas allt är bra med dig?! Nu sticker vi norr över men jag har flyttat bloggen - så jag kan mobilblogga!!! Följ gärna med så länge det går !!!
Klick på mitt namn alt finns länk på min sida!! Kramar i massor!!
Ps: jag promenerar några meter för dig med så slipper du funderar på det!!!!!!