onsdag 7 juli 2010

Ny Favorit!!!!

Ja det kan man lungt påstå att detta armband är...
& ju mer solbrännan bättras på ju snyggare gör
sig armbandet... ( nja enligt mig då ;0)
Man knäpper det på undersidan med 2 vita ploppar
& går att beställa blomman i rosa, cerice, mörk lila
& aprikos





Vad tycker ni???

Om någon önskar beställa är det bara
till att lägga ett mail till
zillaf@live.se

Ambandet kostar 155 inkl frak för er
som undrar ;0)

Hur har ni det i sommaren???
Idag é jag ledig & hade hoppats på stranden
men med moln & blåst blev det till att tänka om
Grrrr...

Är det merän jag som tycker det är svårt att
hitta på middagar förtillfället???
Grillat är ju underbart gott men inte 7 dagar i
veckan... Hmmm
Vad äter ni???

En ljuvlig Onsdag till er alla!!
Kramen Cilla

15 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Ja det var jättefint, finns det i olika färger på blomman?

Kram Anna

Lantliga drömmar sa...

Jättesnyggt! Nilla

hemma hos lilla mej sa...

Vilket läckert armband.Finns det andra färger på blomman?Ha en skön ledig dag.Mys och njut vännen.Kramar Rita ♥

Jess sa...

Försöker själv hitta inspiration till annan mat. :)
Sött armband!
kram

Petra sa...

Vad fint armband.

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Moln? Nix, sitter på kontoret i Trelleborg och vi har härlig sol, men jooo, tittar jag västerut ser jag moln över Danmark...då har ni väl en del av de ;O(
Mitt förslag, Mozarella, dela den i halvor, krydda med grillkrydda, vänd i ägg och strö över lite skorpmjöl. Steka 2 min på varje sida och servera det på bädd av ruccola, tomater och sallad. Balsamico gör sig perfekt som dressing. Det blir en lätt men smakrik sommar-middag.
Sommarkram, Petra B.

Hannis sa...

Öh, jag orkar inte ens tänka på mat.
Varierar mellan fil, nyponsoppa och sallad=))
Och glass förstås!

Läckert armband!

Kramen till dig/Hannis

OlgaA sa...

Hej vännen!

Blåsigt är här med, men solen ger sig inte ;0)

Pastasallad? Eller äggröra med olika fyllning? Fylld paprika? sån som man inte behöver stå vid spisen liksom ;)

kram/Olg@

Cia40 sa...

Hej min bloggvän!:)Bedårande armband, som gjorde mig lite salig,jag som aldrig kan bära smycke av metall o vissa plaster pga
eksem, blir ju glad när man ser dessa fina armband,undrar lite bara om det är metall till fästena på undersidan?:)

Här har jag en make som älskar att laga mat,och jagar recept på nätet hela tiden (testar på mig), fast det blir mkt grillat här med, fast oftast sent för vi orkar inte äta varmt mitt på dagen i sommarvärmen:)
KRAMAR i massor, Cia:)
P:S Snart blir det en resa till Skillinge och Simrishamn,och då kanske en liten avstickare till dig, har du semesterstäng något, el öppet alltid ?..Kram igen:)

Nilla Q sa...

Så snyggt!

Vilken otur att du skulle pricka in en molning dag:( Bättre lycka nästa gång..!

Ha det bra!

Kram Pernilla

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Jättefint armband :) Synd bara att jag inte använder smycken, fast jag själv gör egna :) Kram johanna

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Hej Vännen!
Här kör vi mycket Lax och Kyckling nu...
En favorit är krämigpasta sallad med kyckling! Gott när det är varmt!
Superfint armband!

Kramen Mimmi

LOTTAS HOME sa...

Halloj!
Vilket läckert armband. Har tyvärr redan lite många....
Hoppas solen snart kommer tillbaka till dig!
Kram Lotta

Limetwig sa...

Vadå moln??? I H-viken har vi haft strålande väder hela dagen :)
Midda??? Vad är det??? Nä skojar...:)) Här grillas det också en hel del men det varvas med pasta i alla de former och tillbehör. Älskar salami, skinka, melon, soltorkade tomater, mozzarella, vitlökar och ruccola! ä nu får jag sluta för det vattnar sig i munnen min...:) Ha det bäst!

Linda Rö sa...

Jag tycker att laxpizza är supergott så här på sommaren! Om du vill jag jag skicka receptet till dig (finns oxå på min blogg) kram