onsdag 30 juni 2010

Lugn & fridfull..

Ja så kan man nog sammanfatta min dag!!!
Morgonen började med en grining Cilla,
hade planerat ta killarna & kusinen till stranden
och bara lapa sol.. m m m m m m
Men någon ville annat & molen tog övertaget, Grrr

Så det fick bli städning & sedan iväg till plantskolan &
mataffären... på plantskolan fick diverse blommor &
färska kryddor följa med hem :0)
Hämtade upp barnens kusin på vägen & när jag kom
hem blev det till att steka plättar i stora lass ;0)
Tycker det är vansinngit tråkigt att steka men
så UNDERBART gott att äta ;=)

När svägerskan slutade jobb kom hon med
"sommarbakelser" M m m m m m m

För ett tag sedan köpte jag en ny sak till vårt
kök men missade lite tillbehör.. (Hmmm)
Detta blev bla inköpt på gårdagens shoppingtur i Malmö,
så nu skall min duktiga man fixa lite innan
rumpan landar i kvällssoffan...
Skall ta bilder så får ni se vad som blivit utbytt ;0)

Ha det bäst alla rara!!

Kramen Cilla

4 kommentarer:

Milla sa...

Visst är det frustrerande när man ställt in sig på något och speciellt när man vill till starnden och vädret vill något annat.

Ser fram emot bilderna på nya köksgrejer;)
Kram

Linda Rö sa...

Låter som en härlig dag!!! Själv jobbar jag lite till men på måndag!!!!!!
Ps: du hade ett vitt armband , flätat, på din sida tidigare. Tror det kostade 249:- Har du något kvar??? Plus jobbar du v. 29 eller 30 i butiken?? Kram

Jess sa...

Vad gott med pannkakor!
Ska bli spännande att se vad du har köpt!
kram

Linda Rö sa...

Ja snälla lägg undan ett så återkommer jag senast i
Morgon (mäster kolla med sambon först) :-) tack snälla söta! Ha en underbar dag! Kramar