måndag 11 januari 2010

Åter i Sverige..

Ja då var man på hemmaplan
igen!! Borta bra men hemma...
Vi har haft en underbar Danmark/
Tyskland semester,
Det har varit mycket av det mesta..
Mat & dryck, shopping & skratt
Ja med andra ord en hel lyckad
semester!!

Med en fulllastad bil for vi
hem igår, det stormade rejält
i Damnark men med vår tunga
last låg vi vacker på vägen ;0)
I bilen hem hade vi allt från mat &
dryck samt trevliga prylar och ny
inköpta kläder... Trots dålig plats
fick dessa vackra rosor följa med
hem ( låg vackert i mitt knä ;0)


Även denna nyinköpta
ljuslykta låg vackert
inslagen i packningen..
Oj vad det var tufft i morse
att inse fakta att allvaret har
börjat ingen.. puuuhhh
Om måndagar är jag ledig
ja, förutom tvätt, städ, inköp,
beställning till butiken,bokföring osv...
#fniss# visst är det skönt att ha fridag??
Med andra ord skall jag inte sitta här och
drömma utan sätta fart med mina sysslor..
Skall ta ett sista tag på ljusstakarna tror jag..
Ha det bäst så här en trevlig måndag!!
Kram Cilla

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Härligt med en semesterresa, jag gillar också och åka till Danmark. Det är många ros-buketter jag släpat hem, rosorna är ju så billiga där. Söt lykta du köpte också. Och ärtskotten dom är goda i sallad, på smörgås ja lite av varje. Dom smakar som färska gröna ärtor. Men dom vill ju ha lite värme för och börja växa, tror det är lite för kallt nu.
Ha en mysig kväll
Kramar
AnnaMaria