onsdag 20 januari 2010

Jag är såå

svag för väggord..
Tyvärr blev bilden
inte bra men ni kanske
kan gissa texten ändå ;0)
Detta väggord har vi i vårt
sovrum,jag tycker texten
är så fin.. vad tycker ni??
Idag har storkillen
namnsdag och paket
packades in igår kväll..
Vi brukar ge barnen något
litet och ikväll har det blivit
bestämt kladdkaka till
namnsdags fika...
(Ni börjar inte se ett mönster
på mina fikor..hihi nu har jag
tom med namn på dom..)
Men det är ju så mysigt med
fika och att få sitta ner hela
familjen samlad..

Nu är det snart dax att starta
tv då halv åtta hos mig strax
börjar, ett program jag gillar
mer och mer..

Ha det bäst och en mysig kväll..
Kram Cilla

7 kommentarer:

Pilo sa...

Vad roligt att ni firar namnsdagar. jag har aldrig haft en namnsdag och sörjde detta som liten.

Gillar väggord jag också men har inte kommit mig för det än.

Fröken Fräken sa...

Jag gillar ju ord och bokstäver omkring mig, men samtidigt trttnar jag ju snabbt på saker så jag vågar inte sätta upp något väggord direkt på väggen, hur fint det än är, som ditt!

Smultronlycka sa...

Hallå!
Det var längesen!!
Hoppas allt är bra med dig!
Så fint väggord!
Jättefin text..
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Anna

VITA NYANSER sa...

Så fina väggord! Och tack för dina inspirerande ord, det låter så himla bra det du skriver om att följa sitt hjärta. Ja, det är nog bara att ta steget. Att inte våga...suck,nääää....det finns inte = )....hjärtat säger så STARKT att jag SKA så...hi,hi....vet inte vad jag väntar på = )!

Det är så himla skönt att höra dina tankar, du som har vågat och gjort verklighet av din dröm.

Ha det bra!
KRAM L-L

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Jag håller med dig, det är fint med väggord.
Halv åtta hos mig är ganska kul faktiskt. Extra kul är det att se hur folk har inrett det hemma, hihi. =)

Kram madeleine

Mia sa...

Vad fint med väggord har du textat själv eller köpt en färdig?
Mysigt med namnsdagsmys vi är väldigt dåliga på att komma ihåg det. Men fika gör vi en hel del senast idag. Och barnen tycker det är mysigt gärna med en film mitt på dagen också.

Hannis sa...

Det var bra ord att ha på väggen!
Är galen i text av alla dess slag, tycker det är snyggt som inredning.

Visst är det mysigt med fikastunder=))
Såna har jag alltid olika orsaker till.
Man måste ju få unna sig lite eller hur?

Kram Hannis