fredag 22 januari 2010

" Det är dax för fredags mys"

Visst är den reklam låten
lite småmysig & framför allt
då fredagen är här..
Och vad är det då som gäller
idag??
Jodå Ikea chipsen skall öppnas..
#ler#
Men först är det lite annat som
skall avklaras innan mysdressen
åker på och påsarna skall öppnas..
Öppnar butiken 12 och innan dess
lite helghandling & tvätt, på fredags
kvällen innan dagens hemmagjorda
pizza skall även lillkillen spela sin
efterlängtade bandy..
För ett tag sedan var jag på
vinden och såg då en skämd
grön bokhylla i ett hörn som
någon ställt ut för att slängas!!!
Vad gjorde denne då??
Jodå sökte upp ägaren och frågade
vackert om den skulle kastas och jodå..
Dom blev glada för att jag tog den och
ännu gladare blev jag att få ta fram
målarburken...

Killarna har nu fått ett spel & mys
krypin...Vilken tur att man öppnar
munnen ibland ;0)

Jag önskar er alla en underbar fredag!!
Kram Cilla

4 kommentarer:

Sköna o Gröna Ting sa...

Ja.., du ser Cilla!!!
Det lönar sig bannimej att våga öppna munnen ibland.., ett kanonbra skåp som egentligen skulle åka till tippen!!!!

Låter som du har haft en riktigt härlig fredagskväll (den kanske inte är slut ännu för din del:)
Jag är så nöjd med denna dagen så nu är det dags att lägga sig och somna med ett leende på läpparna:):)

Kram kram
Marianne

Pilo sa...

Vad fin den blev hyllan!
Ha en mysig helg!

Fröken Fräken sa...

De som totade ihop den jingeln till den reklamen måste verkligen ha gjort sig en hacka! Alla går ju och trallar på den :-)
RÄtta takter, jag brukar inte heller skämmas för att gå och råga om jag kan få det andra tänker slänga!

Nilla Q sa...

Vad fin hyllan blev! Vilken tur att du frågade!

Jag gillade verkligen väggorden, superfina!

Ha en riktigt mysig helg:)

Kram Pernilla