fredag 29 januari 2010

Inte så stort..

Men vi trivs såå bra ändå!!
Ja det är beskrivningen på
vårt kök..
Som sagt inget överdrivet
men vi har våra mysiga
stunder där och det är dom
som värderas högst!!

Har haft väggordet " Live well"..
ett bra tag nu och fundera på
att kanske ta bort det, frächa
till färgen och sätta en tavellist
ovanför bordet.. Hmmm

Ja som sagt idérna är det inget
fel på!!
Men ikväll blir det inget piff,
utan då skall vi för ovanligheten
skull avnjuta en Taco middag
i vårt kök..




Så var det dax att bege sig till jobb..
Tror jag hinner en snabbis inom min
favorit barnklädes affär,
Små Hjärtan i Vellinge
Där hittar man bla Lego & Gant & Grunt
(Eller rättar sagt det var dom märkena
som följde med hem i tisadags.. hihi)
Jag tycker det är så kul att handla
kläder och är det då lite REA blir det
bonus (& då kan man ju handla 2 eller 3 plagg ;0)



Nu önskar jag er alla en helt underbar helg!!

Kram Cilla

7 kommentarer:

Limetwig sa...

SM har fina kläder till barnen och rea är aldrig fel...:)
Ja jag jobbar i vellinge och bor i grann byn! Kommer nog in en runda nästa vecka för att se vad du har i din butik. Vi ses, Åse

Hannis sa...

Ser ut som att vi ha ungefär samma storlek på kök.
Tycker det ser himla fräscht ut!
Gillar texten på väggen.

Helg igen=))
En skön sån önskar jag dig/
Kram Hannis

Fröken Fräken sa...

Jag tyckte att det såg enkelt, vitt och fint ut i ert kök! Hoppas att du gjorde några trevliga fynd :-)

VITA NYANSER sa...

Sååå fiiint!!! Jag VET att det inte handlar om storlek i kök för att trivas. Vi bodde i ett radhus först som hade ett pyttelitet kök där jag trivdes superbra, sen flyttade vi till ett hus med ett kök på 35 kvm, jag trivdes bra där oxå, men jag trivdes inte bättre, det var ingen skillnad i trivseln = ). Nu har vi ett mittemellankök, och jag trivs toppen!

Ha en sköööön helg!
Kram L-L

Vita Falkens Lantliv sa...

Tack snälla för din på hälsning, blev jätte glad:) Jag har bara bloggat i 2 veckor så du är hjärtligt välkommen igen.
Första gången jag är hos dig med, så nu måste jag kolla in hos dig heheh
Kram Susanne

Pilo sa...

Gott med tacos-middag!
Hoppas att du haft en fin helg!

Vit som snö sa...

Ert kök ser kanske inte bamsestort ut men alldeles lagomt o såå ljust o fint!!!
Vad roligt att du tittade in hos mej o lämnade en söt kommentar, nu fick jag hitta din fina blogg också!
Vi se igen kära namne;)
Kram Cilla