söndag 24 januari 2010

Sköna Söndag...

Ja det har det visst varit idag,
Ja jag klagar inte på Lördagen
heller..
Igår jobbade jag lite på fm
för att sedan gå hem & hålla
mys helg, vi åt en underbar
middag bestående av pepparbiff
hasselbacks potais och smörstekta
färska sparrisar.. Mums!!
Kvällen gick i mysets tecken med
godsaker i soffan...
Idag har jag mest små pulat och
städat,samt satt upp vår nya
memotavla..

Vad tycks?? ;0)
Den har fått sin plats
i köket och familjen
bandys tider är inskrivna
Ja iallafall barnens.. ;0)
Nu skall jag ta fatt i projektet
byta klädsel på min Ikea puff
& fortsätta njuta av min sköna
Söndag..
Njut & Mys..
Kram Cilla

5 kommentarer:

Madame Vit sa...

Hej!!
Tack för din gulliga kommentar hos mig =))
Första gången jag hittar in hit nu,åhh vad jag gillar din memo tavla!!! Så snygg =)
Ha en fortsatt skön söndag =)

VITA NYANSER sa...

Så bra att få höra din upplevelse av att ha startat eget efter en sjukskrivning. Det är massor av tankar och idéer som har fötts under tiden som sjukskriven och jag vill göra allt = ).

Ha det bra!
Kram L-L

Dona blogg sa...

Hej rara du!
Vill bara säga TACK för hälsningen hos mig. Blev så glad :)

Spännande med en egen butik! Drömmer om det ibland....

Fortsatt skön söndag!

Mia sa...

Vilken fin memo tavla är det en egentillverkad? Bra att ha en när man har barn för det är många tider att hålla reda på. En bonus att den är så fin.
Du får ha en trevlig kommande vecka. /Mia

Pilo sa...

Låter som att du haft en skön helg.
Fin tavla. Får man se resultatet av din omklädda puff?