torsdag 28 januari 2010

Galen eller ej??

Ja den frågan har nog många
ställt sig ang mina målar projekt..
I fjol hade jag fått nog av våra trista högtalare...
Det kändes mest som dom var stora
mörka & fruktansvärda!!
Och vad gjorde jag då ??
Jodå, fram med målararteleriet...
Resultat: Vita hellt okej högtalare :0)
Tänkte även visa min murgröna som
tagit ett litet skutt eller?? hihi
När jag köpte den var den pytteliten
och stod upp..
Gröna fingrar?? Nejdå bara en himla
tur..

Tyvärr fick vi ställa in gårdagens
kundkväll pga busvädret..
men vi har skjutit den till nästa
vecka så det blir nog bra ändå.

Ta det lungt i vårt vita vinterland idag!!
Kram Cilla




3 kommentarer:

Hannis sa...

Underbart!!
Så himla smart att måla dom.
Det där ska jag komma i håg.

Passar på att önska dig en trevlig helg/
Kram Hannis

Nettan sa...

Hej! Å tack för gullig kommentar hos mig!
Va snyggt det blev med vita högtalare..tänk vad lite färg kan göra!
Kram Nettan

Pilo sa...

Vilken uppdatering av en högtalare. Mycket smart! Tänk vad lite färg kan göra och murgrönan är ju superfin!