måndag 25 januari 2010

Favorit..

Smycke för tillfälligt är detta
ljuvliga halsband från
http://designatenga.com
utan tvekan..
Det är 2 plattor i 99.9% finsilver
med mina barns namn
ingraverade fast knutna i ett
läderband..
Agnetha som kvinnan bakom
Design Atenga heter gör såå
mycket vackert och du får
dessutom ett så trevligt
bemötande..
Kika gärna in till henne och
se vad hon mer gör..

Idag har jag en lugn fm och
sitter just nu och väntar på
att ett sms från Polarn & Pyret
skall pingla till att mitt paket
har anlänt till posten :0)
Det är lite julafton varje
gång ett nätshopping paket
anländer...

Önskar er alla en underbar dag!!
Kram Cilla

10 kommentarer:

Madame Vit sa...

Ja visst är det kul med nätshopping =) Väntar också på paket hihi.
Vad fint halsbandet är!! Måste kika in till henne och drömma =)
Kram Fia

Madame Vit sa...

Näee vad surt!!!!! Då blir man allt annat än glad alltså!!! När får du ditt paket nu då?
Jag väntar på 4 paket, ett får jag hämta idag =) Jippi!!!! Visar på bloggen sen hihi.
Vad roligt att få vara på din blogglista, jag lägger till dig!!
Ja bloglovin är lite speciella men det borde funka =)
Kram Fia

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Jag håller med dig, vilka fina smycken.
Du verkar ha haft en bra helg med got mat, härligt!
Kram Madeleine

Sköna o Gröna Ting sa...

Cilla.., tack för din underbara hälsning, jag och tjejerna blev så spralliga och glada av att läsa den:)

Visst är det väl härligt att pyssla med ungarna, dom har så sablans många ideer så jag blir imponerad av att det ryms så mycket i deras fortfarande små huvud:)!!!

Gillar ditt halsband Cilla.., enkelt och vackert.
Paket att hämta på posten??????
Yes, det är bannimej rena rama julaftonen varje gång man hämtar ett:)
Hoppas du blir nöjd med det efterlängtade paketet, PoP har en hel del snyggt man skulle kunna fylla ungarnas garderober med:)

Ha en fortsatt skön måndag
Kram kram
Marianne

VIT och PASTELL sa...

Hej!

Ja visst är det kul att hämta paket på posten, inte för att jag gör det så ofta men jag vet känslan. Jättefint smycke.

Kram Mia

Fröken Fräken sa...

All väntan är jobbig! Och väntan på paket är bland de jobbigare.. fint halsband, jag gillar sådana där enkla och stilrena smycken!

VITA NYANSER sa...

Såååå fiiint! Tack för din fina kommentar hos mig...och se upp för kabelvindestöldvåg....= )...hi,hi...

Kram L-L

exklusivvardag sa...

Du har en blogaward att hämta hos mig :-)

Nilla Q sa...

Hej!
Kul att du skriver om smycken idag, jag har också ett smyckesinlägg!:)

Kram Pernilla

Vitaboet sa...

Hej hej. Först vill jag bara tacka för din fina kommentar. Blir så glad och varm i hjärtat. Här var det massa kul å läsa å titta på.

Ha en strålande dag nu. Kram Camilla