tisdag 26 januari 2010

Vilken klippa..

Ja den där klippan..
& ni tänker "har hon fått fnatt"
Nej inte än.. Jag pratar ju om
Ikeas Klippan serie..Köpte
ifjol denna puff på Ikea med
svart klädsel och ni kan tro
jag gjorde klippet då vi besökte
varuhuset förra veckan!!!!!
Hittade då denna vita klädsel
till REA pris.. 29kr!!!!!!
Ett fynd jag är himla glad
över.. Puffen har nu fått sin
nya plats i hörnet av tv-rummet!!

Idag har det varit förberedelser
i butiken,
Imorn kväll har vi kundkväll med
god fika & super erbjudande
(18-22 för er som bor i
Vellinge med omnejd)
och på ovanvåningen
kommer där vara bla tuppuware
utförsäljning.. Tyvärr såg jag
väderkartan för imorn och det
tycks bli en hel del snö så vi
får hoppas att inte våra gulliga
kunde blir insnöade..

Ha det bäst!!
Kram Cilla




9 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Wow, vilket klipp du gjorde. Puffen gör sig helt klart i vitt.


Kram Linda :)

Nilla Q sa...

Tack för dina ord hos mig! Jag blir jätteglad att du tycker om mina smycken!

Ett samarbete skulle jag tycka vore fantastiskt roligt! Du får gärna höra av dig om du vill ha mina smycken i din butik (eller om du vill veta något om mig/smyckena)

Vilket klipp du gjort! Visst blir man glad när man gör fynd till bra pris!

Kram Pernilla

Mia sa...

Visst är det kul när man lyckas fynda så. Ibland är det bra att ha lite tålamod för man vet aldrig när lyckan kommer.
Du får ha en trevlig kväll.

Pilo sa...

Eller så får vi hoppas att de blir insnöade hos er så att de spenderar massor av pengar :)

Roligt med ditt fina fynd!
Ha en fin onsdag!

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Vad kul att du tycker om din spikmatta, Många tycker den gör för ont. Jag har alltid en tunn tröja på mig och det funkar prima! Perfekt när man ska sova och så vips försvinner alla muskelknutor. Magi! Hihi..

Vilket Ikeafynd du gjort!
Jag hoppas inte vi blir insnöade, peppar peppar...


Kram Madeleine

VITA NYANSER sa...

Så kul med kundkväll hos er, ja, vädret är ju inte det bästa att ta sig ut i. Här börjar det komma mycket snö och vinden börjar oxå komma.

Ha en bra dag!
Kram l-l

exklusivvardag sa...

Minns när puffen köptes, och lika fin är den i vitt misann... och tull fynd ännu bättre.

En award för att du är av betydelse för mig. Och du är värd den!

Madame Vit sa...

Synd att man bor så väldigt långt bort, annars hade det varit spännande =)
Wow snacka om kap du gjort!!! Då behöver man inte ens må dåligt över att man köpt något, 29 kr!!!! FYND MED STORA BOKSTÄVER!!!
Ha en fin kväll
Kram Fia

Limetwig sa...

Fynd är alltid bra! Oväder? Ja det kan man ju lungt säga att det blev... Butik i Vellinge? Detta har jag missat får snarast bli en tur!

Jag återkommer, Åse