tisdag 19 januari 2010

Då var han hemma...

Vem??
Jo fårskinnet Ludde!!!
Han ligger nu så vackert
på hallgolvet efter Ikea
trippen igår ;0)
Han fick sällskap i påsen
av bla en ny lampa till butiken,
värmeljus (åker på atomatik ner)
& småsaker som ny skärbräda &
grytlappar..

Denna blomma fick också följa
med hem, den stod liksom bara
och skrek VÅÅÅÅR!!!!

Och den känslan kan man väl
få ha lite så här i vintertid i sitt
kök ;0)


Till kvällsfikan fick även ett
paket gräddbullar följa med..
Deras matshop måste jag
säga är himla trevlig och om
ni inte provat deras egna chips
kan jag varmt rekomendera dom..
( ja dom fick också följa med hem ;09

Ha det bäst alla rara!!

Kram Cilla

3 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Fårskinnen står jag alltid och klämmer på på Ikea, men än har inget följt med mig hem.. men det är nog bara en tidsfråga!

Ja, jag hoppas att med solen återvänder bladen till mina olivträd! (det andra ser lika risigt ut, men inget av dem är döda iaf!) Får åh som jag också längtar efter sol, vår och värme!

Sköna o Gröna Ting sa...

IKEA
Fårskinn
Vit Gerbera
IKEAs chips..

Det är som ljuv musik i mina öron Cilla!!
Älskar IKEA, det gör väl varenda kotte:):)
Fårskinnet här hemma får stå ut med att jag trampar ner honom/henne varje morgon jag går av sängen..., stackare:(
Vit gerbera sprider vårkänslor och vem behöver inte lockas av vårkänslor nu..?
Chips kan jag nog aldrig äta för mycket utav eller., jo.., men IKEAs är våldsamt góa!!!

Cilla, kul att "träffas" och vilken ljuvlig blogg, ljusa och vackra bilder så långt ögat når.
Butik i Vellinge, där bor en utav mina äldsta vänner, hon har frisersalong där och du vet kanske vem snatterkärringen är???
Lady & Kalufsen heter hennes salong och hon har den hemma där hon bor.., en härlig tjej!

Jag kommer in och hälsar på fler gånger och det snart men tills dess Cilla...
Sussa gott och ta väl hand om dig
Kram kram
Marianne

Madeleine Berglund sa...

Tacka vet jag Ikea, bra grejer och som du skriver en himla trevlig matshop.
Vilken vacker gerbera du fick med dig hem. En sådan fårpläd har jag också, mycket hemtrevligt. =)

Ha en mysig kväll!
Kram Madeleine