torsdag 14 januari 2010

Harmoni...

Ja det är väl aldrig fel
när det är det runt om en?
Igår började jag få upp vårens
nyheter i butiken & detta känns
så bra, det mesta av alla julens
kulörer är nu borta från butiken
och lugnet av övervägande vitt
har nu innfunnit sig igen....
Denna vitmålade träskylt
pryder vår vardagsrums vägg..
För många år sedan köpte
jag på Hemtex dessa hästar,
dom var då målade i väldigt
många färger och har fått bo
långt inne i skåpet en längre
tid.. Hittade dom för ett tag
sedan och har nu gett dom en
vit piff och en plats på hatthyllan..
Det som göms i snö...

Ååå imorn är det fredag,
Underbart!! Någon mer
än jag som tycker första
"riktiga" veckan efter
helgerna varit tuff???

En underbar dag till er alla!!
Kram Cilla

3 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Tack för dina vänliga ord, det värmer i vinterkylan.
Jaaa, men oooh så härligt med fredag imorgon. Lets Dance och naturgodis blir det för min del. Okej, då, lite choklad också, hihi..

Kram Madeleine

Hannis sa...

Vilka söta hästar!
Kan tänka mig att det exploderar av vårnyheter nu=))
Var inne på en butik häromdagen där dom redan hade ställt fram utemöbler...
Jag såg mig själv sitta ute i dunjacka i en vilstol*skrattar*

Ha en riktigt skön helg/
Kram Hannis

Fröken Fräken sa...

Mina hästar är också gamla ommålade Hemtexhästar. Mycket finare i enfärgat än dränkta i mönster.. och naturligtvis ska de inte dekoreras med någon orange plastpåse :-D