måndag 1 februari 2010

Min butik

Först & främst så hoppas jag
att er helg varit kanon!?
Här har mysfaktorn varit hög
och trevliga gäster har vi haft,
Robison final och pullka åkning..

Idag tänkte jag visa lite bilder på
min nästintill insöade butik..

Inte mycket plats i cykelstället ;0)

Välkommen in:

Inte så lätt att få till några bra
bilder men hoppas ni kan få en
överblick ändå..








Ljuvliga väggord i trä..






Detta var lite bilder på var jag
håller hus om dagarna och fler
bilder kommer..
Nu skall jag gå på vantjakt!!
Lillkillen kom hem igår med
ett par tjockevantar som såg
ut som jag vet inte vad.. suck..
En mysig Måndag till er alla!!
Kram Cilla

6 kommentarer:

Mia sa...

Kul att få se vad du är och gör på dagarna det ser jättefint ut.
Det måste vara kul att vara i sin alldeles egna butik och känna att man byggt upp det själv.
Jag har än så länge bara en vägg i syrummet som är som en mini butik. Men det är lite mysigt när någon kommer och handlar och man slår in och lägger ner det i sin egna påse.

Du får ha en trevlig dag i butiken./Mia

Fröken Fräken sa...

Mysigt du har det i butiken! Utanför såg det ut ungefär som på min balkong - undras just om balkongdörren går att öppna?!

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Kul att du hittade mig så att jag kunde kika in hos dig!
Vad härligt du har det i din butik!
Hoppas att det blev en lyckad jakt!

Kram Mimmi

Vita Falkens Lantliv sa...

Åhh vilken mysig affär du har:)
Hade jag gärna kikat in i!!
Ha en skön kväll Kram Susanne

Stjärnor & Champagne sa...

Hej Cilla...Tack snälla för besök hos mig, vad kul. Vilken härlig butik du har...Gillar silverljusstakarn. Min dröm är också att ha en butik någon gång.
Kramkram Anne

Limetwig sa...

Jag kommer nog in en sväng i morgon innan jag börjar jobba! Har också en dröm om nåt eget...precis som många andra bloggare!
Vi ses! Åse