fredag 26 februari 2010

En snabbis..

Ja det får dagens inlägg bli då tiden idag bara tycks rusa iväg..
Vill önska er alla kära bloggare en underbar helg!!
Imorn skall jag försöka få till lite bilder från ny målade hallen :0)

Ha det bäst & var rädda om er!!

Kram Cilla

ps. kom aldrig iväg på någon bokrea igår..
skickade snälla pappa med en lista &
bla Per Morbergs senaste bok följde
med honom hem.. :09
Jag får den imorn & min recencion
kommer såsmåningom..
Någon som har den??? Vad tycker ni??

5 kommentarer:

Hannis sa...

Ahh, min idol Per Morberg!
Om det är kocken alltså=))
Har bara bläddrat i den än så länge.

Vad coolt med tyget som tavla!

Hoppas att du får en bra helg/
Kram Hannis

Nilla Q sa...

Tack detsamma! Själv ska jag hem och äta pizza tillsamman med en "vattkoppssjuk" dotter!

Kram Pernilla

Madame Vit sa...

Hoppas du får en fin helg!!
Kram Fia

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej Cilla!

Vill önska dig med en skön helg!! Ska bli kul att få se hallen;)
Kram Susanne

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Har ju av förklarliga skäl missat bokrean... är lite knäckt för detta!
Kanske blir det tid för det i veckan...
Ha en riktigt skön helg!

Kram Mimmi