måndag 22 februari 2010

Jag har fått

Paket från Ellos!! #Ler#
Visst är det något visst
med nätshopping när du
får din sms-avisering och
skuttar till posten och i
handen påvägen hem har
du " din påse "


och i denna beställning fanns
bla detta överkast..
Har velat ha ett nytt ett tag
men då det gamla fungerade
bra så har det varit svårmotiverat
med ett nytt för 800-1000 kr
som jag sett...
Men så såg jag detta på ett
utskick från Ellos.se
499 kr och på detta halva priset!!
Funderade inte länge & nu ligger
det på vår säng!! :0)

& här har vi nu helheten i
vårt sovrum..

Som en liten surprise i paketet
fanns även dessa 2 vår muggar
från Rörstrand med påköpet..
Och givetvis när jag ändå skulle
beställa och betala frakt så fick
en del kläder också följa med ;0)
Som många andra är jag också
snortrött på detta förbaskade
snöväder... Grrr
Min coola syster som kör lastbil
körde idag i diket och satte sig..
Hon körde i 40 men bakändan
jazzade i diket och där hängde
stackarn i 2 timmar innan
bärjaren kom och drog upp henne..
Kör försiktigt alla som skall ut på
vägarna och ha en fortsatt bra
måndag!!
Kram Cilla



9 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!
Vad kul att du vill lägga till mig:)
Visst är det kul att få paket, jättesnyggt överkast! Jag har oxå kikat på det, men jag är såååå kass på att bädda med överkast så det fick vara.
Kram Susanne( jag har det lite varmare nu + 16 )

Nilla Q sa...

Jag tycker också det är så roligt med de där paketen! Och överkastet var verkligen ett fynd!

Ha en bra vecka!

Kram Pernilla

Godastunder-tokigaidéer sa...

Hej,
Vad roligt att du tittade in till mig så jag hittade dig. Visst är det roligt med paketen när de kommer. Överkastet var jätte snyggt.
Nu ska jag utforska din blogg.

Kram Anna

Fröken Fräken sa...

Jamenvisst förgyller paket var dag! Även om det är paket som man ger till sig själv ;-D Vad fint det blev med det nya överkastet.

Madame Vit sa...

Det var ju ursnyggt det överkastet!!! Grymt snyggt. Priset var också fint =)
Paket är aldrif´g fel=)
Kram Fia

VITA NYANSER sa...

Vilken tur att det gick bra för din syster!!!

SÅÅÅ SNYGGT överkast!!! Riktigt fynd!

Ha en bra vecka!
Kram L-L

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Klart du får länka mig! Det är ju bara kul :). Jag la till dig hos mig me!
Fint det blev i sovrummet! Är en överkasts människa det blir liksom mer ordnig och helhet av det!

Kram Mimmi

Pilo sa...

Oj vilken tuff syster du har! Häftigt! Kan tänka mig att hon kanske tom tycker att det är roligt att köra i detta busväder. En annan är ju fegis.

Vilka fina saker du fick med på bestälnningen. Lyckat!

Hannis sa...

Blev bra med hyllan!
Praktiskt med mindre hyllor där man kan byta ut saker ofta=))

Yeas, finns ingen gång jag cyklar så snabbt som när det är paket på G!
Blev bra med överkastet!
O
Kram Hannis