söndag 14 februari 2010

Söndag

i mysets tecken ;0)
Alla hjärtans dag...
Speciell dag eller ej??
Ja den frågan kan man ju ställa sig
men visst är det mysigt att få skämma
bort sina hjärtan lite extra??
Barnen har fått varsin present och
middagen blir från Kina restaurangen..
& för ovanlighetens skull lite extra mys
ikväll.. ;0)
Gör ni något speciellt denna dag eller
är det "bara Söndag"??

Nu skall jag ta och kika in hos er vilket
varit sparsamt dom sista dagarna då
det varit full rulle & inte blir nästa vecka
bättre då man fyller år och skall kalojsa..

Önskar er alla en underbar alla hjärtans dag!!

Kramen Cilla

7 kommentarer:

Anki sa...

Hejsan!
Vad roligt att du hittade till mig, och tack för din goa kommentar!
Oj vad mycket fint du visar...säljer du på nätet oxå?

Önskar dig en mysig alla hjärtans dag!
Kramis Anki

Hanna sa...

Tack för att jag fick titta in.
Kram
Hanna

Sköna o Gröna Ting sa...

Ååå.., detsamma till dig Cilla!
Nu är man mätt som man klarar sig en hel vecka känns det som:)
Gó mad och góa kagor...!!!

Ha en fortsatt skön kväll och kramar till dig!
Marianne

Ljuva lantliv sa...

Tack för din fina hälsning hos mig!! Önskar dig en härlig alla hjärtans dag. Mysigt att äta lite gott och ge varandra en extra kram!

KRAM Anna ♥

VITA NYANSER sa...

Tack för din goa kommentar hos mig, det är sååå skönt att höra hur det varit för andra i samma situation. Tack för att du berättar att din butik har varit räddningen. Jag ser själv att mina tankar om eget skulle kunna ge mig sååå mycket. Jag skulle verkligen behöva ha mer tid på egen hand, fått vara sjukskriven lite till, det är tufft att jobba 75% i det skick jag är i nu, sååå tröööött. Det kan bli att jag går ner till 60% och pysslar med egna saker ett par dagar i veckan, det skulle vara superskönt. Vi får se... Men tack igen för att du delar med dig...det uppskattar jag jättemycket!

Kram L-L

Pilo sa...

vad roligt för de små med en present!
Hoppas att ni hade en riktigt fin dag!

Mia sa...

Hej

Tack för vänliga ord hos mig.

Kul att du har mycket att göra det är ett gott tecken.
Vi har faktiskt tittat på hus och sedan bakat muffins med barnen men de tyckte att det var roligare att dekorera än att äta. Alla är nöjda.
Det låter som ni har haft en mysig dag ni med.

Kram Mia