lördag 27 februari 2010

Inte så lätt

Att få till bilder från vår hall som liknar något..
Men jag har gjort ett försök!!
När man kommer in så hänger en välkommen skylt & 2 hängare
som killarna har skolväskorna på ( på helgen har dom sin plats i garderoben ;0)
Väskorna alltså... fniss

I vår hall är där inte så många helväggar & därför inte jätte lätt
möblerad, här har vi en byrå från Ikea & en gammal furuspegel som
fått vit färg på sig..


Just nu finns detta på byrån, men inte hellt omöljligt att det
snart bytas ut ;0)


Vår hatthylla..

Lite ljus på väggen är väl bara så mysigt??


Då vi har en liten hall så har jag medvetet valt bort en skohylla
och alla familjemedlemmar har endast ett par skor framme
åtgången.. resten i garderoben.
Hårt hållna?? Tja kanske det.. Men finns det något fulare är
9 par svettiga gympaskor som välkommnar en precis innanför
dörren???
Önskar er alla en fortsatt mysig helg!!
Kram Cilla



10 kommentarer:

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Heej!

Vad kul att du kikade in hos mig så jag kunde hitta till dig :)

Vilket ljust och fräscht hem du har, och vilken fin butik!! Där hade jag garanterat kikat in om jag bott i trakten *ler*

Önskar dig en trevlig lördagskväll!
Kramar Linda

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej Cilla!
Vad ljus och fin hall du har, blev väl kanon bra!
Ja inte är det lätt att få till bilder alltid:)
Nu ska jag gå och se på melodifestivalen.
Ha en skön kväll Kram Susanne

Pilo sa...

Vilken fin hall du har och du har nyttjat ytan bra. Väldigt fint!

Ja det där med skor är jobbigt men du verkar ha struktur på dem i din familj.

Ha en fin lördag.

LOTTAS HOME sa...

Hej! Va kul att du tittat in hos mig. Gillar verkligen din blogg, återkommer gärna. Ha en fortsatt mysig helg! Kram Lotta

Madame Vit sa...

Det verkar vara något det där med att fota en hall, jag kan verkligen inte!!! Men eran är hur fin som helst =) Ljus på väggen funkar alltid =)
Kram Fia

A home far away sa...

Wow vilken fin hall, ljus o vit, me like!

Kram Gunilla i Singapore

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vilken tur att det inte var grabbarna du stängde in i skåpet över helgen...
Ljust och fint! Längtar tills vi ska ta tag i våran groventre´och hall!
Ha en go söndag!
Kram Mimmi

Mia sa...

Vilken ljus och härlig hall ni har jag gillar hatthyllan. Trevligt med en välkommen skylt när man komme in sådan önskar jag mig med. Vår hall har inte heller många väggar att möblera på och det är lite dumt för man behöver mycket skåp och plats när man har barn.

Önskar dig en trevlig söndagkväll

Kram Mia

Godastunder-tokigaidéer sa...

Så ljust och härligt. Gillar dina ljushållare på väggen...jag har likadana. Jag håller med dig visst är det tråkigt man alla dessa skor, jag ska nog fundera lite över min egen hall, återkommer på bloggen om detta...

Ha en skön söndag kväll
Kram Anna

Hannis sa...

Hehe, såg barnen bli instoppade i garderoben på Fredageftermiddag!

Ser så luftigt ut och ljust ut!
Härligt, det är det jag försöker få det till i min hall.

Förresten Per M:s bok.
Min bror har köpt den och använder den jättemycket, han tycker att det är perfekta helgrecept!

Kram Hannis