onsdag 17 februari 2010

Tusen Tack

för alla gratulationer jag fick
igår!! :0)
Med tanke på alla paket jag
fick skulle man kunna tro
jag blev 50 år!! hihi
Fick bla dessa böcker & silikonformar:

Krokus & i denna kartong
låg där bla overknee strumpor..
Tyckte kartongen såg så fin ut..
En vit hylla som skall upp i vardagsrummet
samt ett jätte paket...
Vad som döljer sig där får ni se när
tiden finns att montera ;09


Nu är det kalas som gäller för oss
idag igen.. Min systers flicka fyller
år idag & det vankas god mat & tårta..
Idag är det 7 år sedan hon föddes och
denna moster stod på första parkett
tillsammans med föräldrarna..
Japp denna var med på förlossnigen!!!
Meningen var att jag skulle köra syrran in
och möta upp hennes man och när jag
ändå var där... Ja ni vet, det ena gav
det andra... ;0)
Vilken upplevelse!!!!!!

Än en gång tack för gratulationerna
och en fortsatt trevlig onsdag till
er alla!!

Kramen Cilla

Ps. Kakfatet fick jag i sommras,
köpt i en liten butik i Vellinge,
Det var då färdig monterat
så jag vet tyvärr inte från
vilken leverantör det kom..

6 kommentarer:

Designe sa...

Grattis i efterskott! Vilka härliga presenter du fått! Boken ljust och lantligt är himla bra, den har jag med! ha en fortsatt fin dag! Kram :)

Fröken Fräken sa...

Hm, vad kan det vara i det bruna paketet? En lampa?! Klart att man ska fira ordentligt när man fyller år, oavsett hur ung man än blir!

Nilla Q sa...

Stort grattis i efterhand! Verkar som om du haft en härlig födelsedag!

Ska försöka hinna maila dig i helgen om telådan!

Ha en bra kväll!

Kram Pernilla

Tessie sa...

Grattis i efterskott!

Vad roligt med så många presenter :-)

Kram Torparfrun

tina | pepparochvanilj.se sa...

Hej Cilla!
tack för dina rara ord hos mig! Känn dig varmt välkommen att "hänga" inne hos mig huuuur mycket du vill ;)

Vilken häftig upplevelse att få vara med på systerns förlossning :) Förstår om den lilla tjejen blir lite speciell för dig då !

K R A M // T i n a

Hanna sa...

så roligt.
kram
Hanna