tisdag 23 februari 2010

Ville bara dra ner..

Persiennen imorse när jag
vaknade, hade bestämt med
en vännina att vi skulle åka på
storshopping med barnen..
Ikea, stadium, rusta osv
Men ACK NEJ!!
Så ville inte det J vädret!!
Istället blev det till att baka
en kladdkaka för att vi missade
shoppingen och en citronkaka
med vit choklad för det dåliga
vädret.. Även min ena syster
med barn dök upp och fikan
blev uppskattad..

Har även pysslat lite och
håller på att testa lite nytt
och så här ser det ut förtillfället.. Tanken är senare att trä
småpärlor på en tunn metalltråd
och vira runt.. Dessa hjärtan är
sedan tänkta att stickas ner i
blomkrukor..


Ha det bäst!!
Kram Cilla


5 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej Cilla!
Ja så trist det är när det inte blir som man tänkt sig:(
Kakorna ser väldigt goda ut, alltid nåt gott.
Pysslig du är, blir nog kanon med pärlor på.
Ha en skön kväll
Kram Susanne

Kristin sa...

Kul att du hittade till mig så jag hittade till dig :) Jättetrevlig blogg, här kommer jag kika in igen!
Ha en fortsatt bra dag och pyssla på:)
//Kristin

Limetwig sa...

Ja a du detta väder, men nu har du ju en shopingrunda att se fram emot...:) Ha det bäst! Åse

Hanna sa...

Hej Cilla!
Tack för din kommentar hos mig!
Kakorna såg riktigt smaskiga ut! Synd att ni inte kom iväg på shopping... Fina hjärtan!

Ha d gott!
Kram Hanna

Mia sa...

Det är verkligen hopplöst ute nu tur att du hade det som behövdes för att baka gott fika.
Vilka söta hjärtan det kommer att bli så fint i krukan. Jag gillar det stora är det gjort av en galge eller är det du som format det som en.

Jag gillar överkastet vilket fynd det gillar jag.

Kram Mia