söndag 21 februari 2010

Kartongen..

Ja vad var där nu den??
Jodå det var så hemligt som
en bokhylla med 4 fack.. Denna skruvade jag med hjälp
av lillkillen ihop igår & innehållet
ser ut så här för tillfället men om
jag känner mig själv rätt så är där
någon förändring snart ;0)




Födelsedags boken fick plats
på ena facket & för er som inte
har den kan jag varmt rekomendera,
Ljuskoppen brevid boken
har jag och mannen nyss haft
teamwork på,
Det är burken som innehöll
röd rom igår som nu fått styling,
Vi virade ståltråd runt den &
gjorde ett handtag av najtråd,
därefter fylldes det på salt som
sedan fick ett värmeljus på
sig.. Fiffigt va?? ;0)
Hoppas er helg varit bra?!
Här har det varit toppen!!
Igår hade mannen herrmiddag
och jag och barnen bjöd hem
oss till mina föräldrar på middag..
Ååå så god fläskfilé i sås vi fick &
till kaffet fick alla göra sin egen
semla.. Mmmm
Denna gråa söndag skall nu
tillbringas i soffan och till
kvällsfikan såg jag att herrrana
lämnat en liten bit tårta som nog
skall kunna slinka ner i dennes mage..
Ta hand om er!!
Kram Cilla


6 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!
Jaså det var en hylla i paketet:) Blev kanon fint ju!
Kram Susanne

Mia sa...

Vad fint det blev i hyllan, så söt den lilla ljuslyktan blev.
Funderar på att köpa boken du rekomenderade det verkar vara en populär bok bland bloggare.

Låter som ni haft en trevlig helg.

Du får ha en fortsatt trevlig helg.
Kram Mia

Unknown sa...

Visst är det bra när barnen bjuder in, de kan liksom med att fråga...
Fin hylla och bra när man kan få hjälp av barnen.
Kram Anna

Pilo sa...

Vilken fin hylla! Måste också hitta mig en hylla hem men en större. Kanske har du något bra tips?

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Härligt med en hylla att plocka runt och fixa i! Blev ju kanon!

Snart är det bokrea och då ska det fyndas, älskar böcker!

Ha en go början på veckan!
Kram Mimmi

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hej hej, vad kul att du hittade till mig. Ser att du har en egen butik, det är min största dröm att ha. Får se om den slår in :)
Ha en bra dag, kram