tisdag 2 februari 2010

Fler bilder..

Tisdag morgon = frukost med
svägerskan och en av vänninorna..
inga ändringar på det inte ;0)
Gott kaffe och goda mackor samt
lite morgonskvaller, inte illa!! hihi
Imorse handlade skvalllret bla om
inkommande snöoväder... ja så
skvallriga är vi.. hihi

Igår skulle jag ju gå på vantjakt,
vilket gick ganska illa.. hmmm
Slutade med ett par kängor, 2mössor,
ett par Reima överdrag, hillfigger bällte,
samt underkläder...
Får väl erkänna att mitt uppdrag
misslyckads men jag kan ju alltid
göra ett nytt försök idag.. hihi

Här kommer nu del 2 på mina bilder
från butiken:


På krukorna och vattenkannan
står det Carpe Diem.. Serien är
ljuvlig.. liksom te boxen i trä är..
Något som klingar igenkännande
i vänster hörnet?? ;0)
( Memo tavlan.. )



En underbar tisdag önskar
Cilla Vantletare...



9 kommentarer:

Hannis sa...

Vad fint du har det i butiken!!
Du har gjort ett bra jobb där kan man säga=))

Inte misslyckades du med uppdraget!
Det var ju bara sånt som man behöver*fnissar*

Kram Hannis

Unknown sa...

Hej!
kul att du hittade mig, jag tycker det är så roligt när man får nya bekantskaper. Ska nu kika runt hos dig, ser mysigt ut, har du en butik ocskå!!
Lägger till dig i min lista också
Kram Anna

Stjärnor & Champagne sa...

Hihi klart att man skall skvallra lite, sen spelar det ju ingen roll egentligen om vad. Åh du har mycket fint i din butik, många saker som faller mig på läppen.
Ha det gott...

Kram Anne

Pilo sa...

Ja din butik är ju helt underbar. Får kika lite närmare på dina teboxar och du verkar ha en massa andra fina saker också. Ska nog göra ett litet inlägg om dig snart när jag valt ut vad jag ska köpa :)

Härligt med skvaller ibland även om det bara handlar om snö.

Ha en fin kväll!

Lilla Blanka sa...

Hej Cecilia!

Tusen tack för besöket och dina snälla ord ♥

Vad fin blogg u har och vilken mysig butik!!!

Nu skall jag titta lite mer :)

Kram
Mia

Nettan sa...

Ser jättefint ut i butiken!!
Låter som du fick med lite snygga grjor hm ändå..ävn om dt int blv vantar...lycka till nästa gång!;-)
Kram Nettan

Mia sa...

Först vill jag tacka dig för din vänliga kommentar. Det gjorde mig glad hela kvällen och dagen. Ja, förmodligen hela livet.
Vill gärna sälja lite av barnsakerna hos dig när du är redo.
Du verkar ha så mycket fint i din butik. Synd att den är så långt bort från mig. Såg en tidigare kommentar och undrar om du tar beställningar genom mail.

Trevlig kväll
Kram Mia

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Härlig start på dagen,
det behöver man ibland!

Kram Mimmi

Nilla Q sa...

Hej Cilla-vantletare!

Tycker du gjorde ett väldigt bra jobb, även om det inte var just vantar du kom hem med!

Vad fiiin din butik är!! Jättemycket saker som jag skulle vilja ha... Men framför allt har jag letat efter en sån där teask. Dom är så fina! Vad kostar den?
Hur är det, säljer du via nätet, eller har du "bara" en "riktig" butik?

Jag funderade på det där du skrev om att samarbeta när det gäller mina smycken. Skulle du vilja ha ett varuprov?!

Ha en riktigt bra dag!

Kram Pernilla

Jag lägger till dig som favorit - ok?