torsdag 4 februari 2010

Mycket just nu..

Ja det är väl bara förnamnet i mitt liv just nu...
Kan ni också ibland känna att det är så mycket
omkring en att det bildas ett tryck över bröstet
och andningen blir tuff???
Just så känner jag nu, även om många av sakerna
är kul så kan det bli tufft ändå då dygnet bara har
24 timmar...
Idag har jag en del framför mig såsom klippa mig,
handla, städa förbereda present till 40års festen vi
skall på imorn & som inte nog med detta skall jag
jobba mina vanliga timmar som sedan övergår
till kundkväll och åter hemma igen 22 ikväll.. suck..
Som sagt mycket kul men ibland blir det lite
mycket och man känner att man måste gnälla
av sig .. ( som nu ;0)

Hur som hellst så härom dagen besökte jag
målar butiken och med hem följde färg till
hallen och lite små projekt..
Har påbörjat ett projekt som handlar om
plåtkakburkar... Bilder kommer när tiden
hinns med att slutföra..

Var rädda om er & ha det bäst!!
Kramar från en något stressad Cilla

Ps. I tisdags hade jag trevligt besök i
butiken av Åse som har ljuvliga bloggen
http://www.limetwig.blogspot.com/
Kika gärna in till henne..

Ps en gång till ang vantarna så hittade jag
ett par riktiga skidhandskar i Ica butiken!!!
& jag som letat så... Ja ibland där man minst
anar..

6 kommentarer:

Limetwig sa...

Hoppas ni hade det bra på kundkvällen, lite bättre väder idag... hade tyvärr ingen möjlighet att komma då det var träningar och en man som var bortrest:( hoppas på nästa gång:)
Ha det bäst! Åse

HAGENS VITA VARDAG sa...

Halloj Cecilia!
Vad skoj att du hittade in till mig! Har precis kikat runt i din blogg och i din "butik" så mycket fint du visar..önskar att jag hade lite närmare till dig så jag kunde kika in på riktigt!
Älskar små budskap och tankeord!

Ha de så gott
Kramar Anna

Madame Vit sa...

Hej..
Hur har du det?
Kram Fia

Unknown sa...

Hej!
Det lät som du hade det lite körigt! Hoppas det har lugnat sig nu.
Kram Anna

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Ibland känns livet lite väl fullproppat... det är då det är som viktigast att stanna upp och andas...
Hoppas att det känns lugnare nu!

Kram Mimmi

Madame Vit sa...

Halloj!!!
Ville bara önska dig en fin helg!!!
Mailar dig ikväll =)
Kram Fia