fredag 4 juni 2010

DJ Cilla??? That´s me...

Jodå det stämmer lite iallafall ;0)

Jag & ett par mammor till i Zebbes klass (6:an)
har fått äran att arrangera disco för klassen i
kväll...
Dom blir ca 50st Puuhhh

Fast jag tror jag står hellre vid gottebordet än
musikbordet.. Hahaha

Har haft snabb race med både tvätt, städ &
helghandling nu på förmiddagen & såg just
att klockan sprungit iväg...
Hmmm
Dax att slänga sig på hojen till butiken ;0)

Solen skiner och jag tänkte slänga ut dom vita
benen i solen mellan kunderna..

Önskar er alla en underbar helg!!

Kramen Cilla

10 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt med lite klassfest.vad du har varit duktig idag.Hunnit med så mycket.Önskar dej en mysig dag goa Cilla :Kramar Rita ♥

Vero sa...

Hej hej igen.

Ja, väskan är från Lilly of Sweden. Alma heter den och jag var in idag på lunchen och provade hänga den på min axel. Jag är kär, men ekonomin säger ifrån just nu... Kanske lite senare. :o)

Vi "ses" garanterat igen.

Trevlig solig dag!

Limetwig sa...

Hallojsan!
Hoppas musiken blev uppskattad och att du inte skämde ut sonen :) Kommer kanske in en sväng i morron lördag, får se om tiden är med oss.
Ha det bäst! Åse

Mycket annat & lite betong sa...

Hoppas det blev ett lyckat disco!

Trevlig helg!
Agneta

Milla sa...

Hoppas discot blev bra och att du fick placering vid gottebordet! Kram

Jess sa...

Hoppas det gick bra med discot!
kram

Smultron på ett strå sa...

Hej, tack för din kommentar hos mej! Kul med klassfest/disco - fast kanske också skönt när det är gjort... Nu ska jag titta in i din bloggshop! Ha en skön söndag!//kram maria

Tigris Predikantan sa...

Minns tiden när mina var små ... alltid var jag dum att räcka upp handen när man som fröken ville ha hjälp av en mamma eller pappa ... men tänk vilka minnen man har nu! Guldvärda! *ler*

Levis o Vilda sa...

Hihi, va mysigt med klassdisco, längtar tills mina troll är så stora.
Hmmm, mina vita ben behöver också all sol de kan få, ska jobba lite på brännan idag.
Önskar dig en superhärlig söndag!
Kram Mia

Vitt och Blått sa...

Hoppas att det gick bra på discot! :) Skoj! Ha en bra vecka - kram E