onsdag 16 juni 2010

Snart bär det av...

på semester för min & familjens del....
Tjohooooo vad jag längtar efter ledighet,
mys & att bara få vara, äta gott & ja med
andra ord bara ha det bäst....... ;0)

Att vi sedan önskar fint väder är ju ett
stort plus i kanten...
Men först är det lite kuligheter som
tvätt, städ packning... ni vet ;0)

När jag åter sitter vid datorn nästa vecka
hoppas jag att jag både samlat inspiration
& lust till att blogga på nytt..
Har varit lite seg på sistonde, men det
blir nog bra det med.. #ler#

Önskar er alla underbara dagar framöver
så hörs vi nästa vecka...

Kramen från mig till dig ;0)

12 kommentarer:

Levis o Vilda sa...

Hoppas du får en riktigt skön o avkopplande semester!
Kram Mia

Cia40 sa...

Önskar er den BÄSTA semester!!!:)
Ha det nu så härligt och njut, så inspirationen flödar när du kommer hem igen, från grannlandet....!!!:):)
KRAMAR Cia:)

hemma hos lilla mej sa...

Önskar er en underbar semester.Ta dagen som den kommer och njut och mys.Har du varit inne på min blogg?Önskar dej en skön och underbar semester gulliga du.Kramar Rita ♥

Hannis sa...

Hej Goding!
Önskar dig den bästa semester!
Och att du får komma hem med fyllda batterier=))

Kramen Hannis

Vita Falkens Lantliv sa...

Hallojsan!
Ha nu en underbar semester och NJUT!!!! Kram Susanne

Fröken Fräken sa...

Hoppas att ni får det riktigt härligt på er semester.. jag räknar ju ned till min, bara sexarbetsdagar kvar nu!!!

Jutesäckar, det lät intressant, hur stora är de? Jag tänker mig antingen kuddar eller någon form av draperi? Eller klä in stolsitsar?

Jess sa...

Ha en riktig superduper semester!
kramar

Milla sa...

Ha en helt underbar semester och kom snälla du tillbaka med mer inspiration till bloggande:)

LOTTAS HOME sa...

Halloj!
Vad härligt att åka iväg med familjen. Önskar er en underbar resa!
Kram Lotta

jane´s dreams sa...

Oj va avis jag blir på dig, jag längtar till semestern sååå mycket nu.

Önskar dig en härlig resa
mvh J ♥
http://janesdreams.blogspot.com/

Nettan sa...

Hoppas du får en riktigt underbar semester! Å som det gamla beprövade uttrycket...ladda batterierna så kanske blogglusten kommer tillbaks!
Kram Nettan

Linda Rö sa...

Hej Power Puff tjejen..

Hoppas du har en underbar semester!! Och tack för din fina kommentar på min sida!! Jag sitter som bäst och försöker hitta en bra dag att kommma till din butik i sommar. Skulle vara så roligt!!
Ha det bäst och finn massor av energi på din semester!
Stora kramen