onsdag 2 juni 2010

Jag som tänkt...

visa mitt senaste projekt...
Glömt ta bilder??
Ååå nej bilderna ligger så vackert i
kameran.... som ligger i butiken...

Hoppas allt är väl med er alla?!
Här skall inte klagas på mer är en
värkande käke.. men det blir
väl bra det med.. ;0)

Har fått en del gulliga kommentarer
ang min powerwalk & jag kan nu
meddela att jag börjar bli för snabb
för mig själv & idag har jag joggat en
del... Hahaha

Undrar vad folk som ser en tror??
Hade en pappa med dotter i Zedrics klass
som tutade & vinkade glatt igår morse
när jag kom i en herrans fart...

Tror ni snacket går?? Hihihi

Nu skall vi fika.. Det luktar ljuvligt här hemma,
Har precis bakat sockerkaka med
finhackade kanderade valnötter!!!

MysPys till er alla!!

Kramen Cilla

8 kommentarer:

Levis o Vilda sa...

Åh, fika... gott det lät med sockarkaka o kanderade valnötter... Skulle vart gott till kvällskaffet ;)
Trevlig kväll!
Kram Mia

Hannis sa...

Vad du är duktig!
Till och med joggar!

Lät inte helt fel med sockerkakan=))

Kram Hannis

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Lunchade i Vellinge vid torget idag...svisch - sa det...svarta skor flög förbi....en prickig nyckelpiga i svart,vit,grå flög förbi...svettade, nä inte jag...pigan...pinglan...
powerpinglan....var det du?????
KRAM Petra B.

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Så imponerad jag blirav dig och ditt motionerande!
Det är ju för at tkunna unna sig all tdet goda som man rör sig!
Hoppas att kakan smakad egott!
Kram Mimmi

hemma hos lilla mej sa...

Vad duktig du är att motionera.Du är en riktig kämpe .vad gott med sockerkaka.Man får ju lov att unna sig något oxå.Önskar dej en skön kväll och en härlig torsdag vännen.Kram Rita ♥

Jess sa...

Jag kommer och äter kaka! Nej, förresten, jag ska ju gå ner typ7 kilo till...
kram :)
Du är superduktig som nu till och med har börjat jogga!!

Petra sa...

Heja, heja dig. Kanon duktigt. Kram

Linda Rö sa...

Härligt att läsa!!!!! Visst är det lite som en drog?? När man väl kommit igång är det svårt att sluta... Jag tycker du är så häftigt och tuff!!
Powerpuff-tjejen!!
Kramar i massor