måndag 14 juni 2010

E´ jag fiffig eller???

Hej alla rara vänner som kikar in!!!

Vilken hektisk period det varit på sistonde i
mitt liv.. Puuhh
Men ack så många skratt det blivit!!!!
I lördags som sagt var det marknad i vår by
men inget blev som planerat då regn & storm
ville annat.. Lagom när vi kom ner & var laddade
för dans så började dom packa ihopa pga dåligt
väder...
Ja men bara dra ut kontakten från eluttaget
liksom... ;0) Hmmm

Men detta stoppade inte ett glatt stort danssuget
sällskap inte, hem till oss igen och på med dansmusik..

Jodå, det dansades glatt till 02.30 och denna partypingla
var inte pigg igår må ni tro... hihihi

Vad har ni hittat på i helgen???

Här hemma råder det väggords förbud sedan en
tid tillbaka för min del.. (Hmm min man påstår att
vi har ord överallt & jag förstår ingenting.. fniss )
Hur som hellst kom jag på en genialisk idé i
samband med att jag föll för ett nytt väggord...

Vad jag gjorde???
Pillade vackert ner det gamla ovanför sängen &
satte dit ett nytt..
Fiffigt va??? hihihi
Alltså kan ju inte förbudet gälla???
Vi har ju inte fått fler ord i vårt hem... Hahaha

Så ovanför vår säng sitter nu detta ord med
grå text:




Tyckte det var så läckert...
(Det betyder "kärlek" på danska för er
kära norrbor ;0)
Vi får väl se vad mannen säger när han
kommer hem ;0)

En ljuvlig vecka till er alla!!!
Själv har jag nerräkning till semester
i Danmark i slutet av veckan att vänta....

Kramen Cilla

13 kommentarer:

Petra sa...

Var på bröllop i helgen ock kom hem kl halvsex på morgonen. Aning trött.

Jättefin skylt. Kram

Mys och hemtrevnad sa...

ja man får ju inte roligare än man gör sig...dans i stormvindar kunde väl varit"virvlande"*ler. tur att ni kunde dansa hos er istället...kramis semlan

Levis o Vilda sa...

Var också ute o förlustade mig och var liiiite trött igår med. Idag är jag på banan igen!
Såklart inte förbudet kan gälla!
Ha en bra kväll!
Kram Mia

OlgaA sa...

så trevligt med semester i Danmark!

Verkar att ni hade roligt med dans ;)

Visst tider flyger bara förbi?!

kramar, Olg@

Vero sa...

Kul när det blir så där oplanerat. Jag älskar att dansa jag också, så skulle jag vara inställd på det och det inte blir något, då skulle jag inte heller dra mig för att bjuda hem hela byn om det skulle vara på det viset. Hehe...

Jo, här målas det en massa möbler nu och jag hoppas bara vi blir klar med renovering snart så man får färdigställa allting... Eller färdigställa kanske är fel ord, för färdig blir man väl aldrig?

Ha en fin kväll!

Milla sa...

Du är allt fiffig du;) Det kan han inte bli arg på då du piffat till sänghalmen med lite extra kärlek;)Längtar också till lite semester/ Ha det bra/kram

Limetwig sa...

Det gäller att ligga steget före...:) Vi var ochså en sväng i byn i lördags, höll på att blåsa bort!
Ha det bäst! Åse

Jess sa...

Jag ser det framför mig! Supersnyggt!
kram

[ c o y o t e ] sa...

Tack! Vad gulligt av dig...

Klart man inte får ge upp! Är man danssugen så är man...

Ha det gott!

Kram Mia

Cia40 sa...

Låter härligt med dans till sent på natten!:)
Dansade själv en hel del i helgen, när systerdottern firades, fast vårt disco varade bara till kl 01.30...:)Sen gick färden till hotellet för att sova, och för att sen orka med shopping dagen efter!:)
KRAMAR Cia:)

hemma hos lilla mej sa...

Vad häftigt jag skulle gjort samma sak.Vill man dansa så vill man.jag har haft en kanonhelg bara så lovely.Vilket gulligt ord.Skönt med lite semester♥ Ha det bäst sötis .kram Rita ♥

Madame Vit sa...

Hahah ja ord kan man aldrig få för många av =) Nej då är det inte att bryta mot ett förbud om det fanns ett ord där innan =)
Men fiffigt var det!!!
Kram Fia

Daniel sa...

Härligt med danmarks semester

Kärlek - därmed är ALLT sagt! :))