lördag 12 juni 2010

Oj Oj Oj...

Vad tiden går fort....
Tänkte bara visa ett litet livstecken från mig ;0)
Har haft en vecka som varit galet intensiv,
Allt från skoluppvisningar till att den store
pojken fyllde 13 år i onsadags,
Då var vi över 20 st på middag här hemma &
idag skall jag jobba lite på fm för att sedan hem
& förbereda kvällens middigsbjudning...

Denna helg är det marknad i Vellinge & eftersom
vi bor närmast centrum är det en stående bokning
här hemma med mat & dryck innan vi går ner och
tar en sväng om på dansgolvet ;0)

Ber om ursäkt att jag överhuvudtaget inte hunnit
vara inne hos er alla rara men det kommer ;0)

Ha det bäst!!!

Kram Cilla

12 kommentarer:

Hannis sa...

Ojoj, här går det undan=))
Hoppas ni får trevligt i kväll med mycket dans och skratt!

Kram Hannis

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Hoppas att ni får en härlig helg!
Har också varit lite frånvarande med ett icke fungerande bredband=(

Kram Mimmi

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att ni får en superduperdag.Vad skoj med Gäster på mat-Jag och Älsklingen ska ut på heligheter som jag berättar om i morron!!!!Hoppas det blir en härlig kväll med mycket skratt dans.Ska på studentfest i kväll så då blir det party party.Ha det bäst sötis.Kramar Rita ♥

hemma hos lilla mej sa...

Det blev fel :Hemligheter?????Kramar Rita ♥

Milla sa...

Hoppas ni får supertrevligt;)

Vita Falkens Lantliv sa...

Fullt upp hör jag! Är så vissa veckor! Hoppas du får en super rolig helg!
Kram Susanne

LOTTAS HOME sa...

Halloj!
Hoppas du har en supertrevlig kväll!
Kram Lotta

Fröken Fräken sa...

Det lät hektiskt värre! Här är det sista rycket innan man får gå på semester om två veckor. Inte något ta det lite lugnare här inte..

Jess sa...

Grattis till sonen!
Hoppas ni hade det trevligt på marknaden! Antar att det regnade...
kram

Linda Rö sa...

Skönt att du är tillbaka. Och det är jag oxå nu!!!
Hur går det med promisarna????
Kramar i massor till Powerpuff tjejen

Levis o Vilda sa...

Hoppas middagsbjudningen gick bra o att ni svängde ordentligt på dansgolvet :) Själv är jag lite sliten idag efter att också ha varit ute på galej *fniss*
Kram Mia

promenader på landet sa...

Önskar dig en bra vecka! Kramar Maria