måndag 7 juni 2010

Fiskare i bikini??????

Jo det är sant!!!
Fiskaren var dessutom jag ;0)
Igår var det dax för barnen & mig att följa med på
premiär turen med vår nya båt...
Vilket underbart väder vi hade :0)
Med wienerkorv i mattermosen & fikan packad
gav vi oss ut på en heldag på sundet...
Stax intill bron till Köpenhamn...




Ser ni lastbilen?? hihihi
Förutom att vi åt & mös blev det även en del torsk i båten,
Tro det eller ej men den här morsan fiskade i bikini för att
inte gå misste om en solstråle & fångade dessutom torsk..
Dock inte lika många som övriga i familjen...
Tyckte det var rätt härligt att bara sitta ner & lapa sol..hihih

Här är vi nästan under Öresundsbron...

Tjohooo här gick det undan.. fick en bild av piren i
farten...

Idag är storkillen på klassresa på Bakken i Danmark
& vilket skitväder dom stackarna fick..
Körde ett gäng in till tåget imorse och tyckte så
synd om dom...
Det har & skall nämligen vräka ner hela dagen i
Danmark idag...
Hoppas ni har trevligare väder??
Ha det bäst ;0)
Kram Cilla
Ps. Discot gick bra.. Vi vuxna blev dock förpassade
till utsidan med läsk & jordnötsringar... Hmmm
Jag som ville dansa.. Hihihihi



14 kommentarer:

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Tack sötaste du!
Idag fick jag napp när jag var och fiskade i lådan!
Finaste halsbandet låg där!

Här öser regnet ner och jag försöker ta tag i allt det där man helst undviker när solen skiner... tvätt och plock!
Hoppas att de fick en härlig resa trots vädret!
Inga bilder på dig i bikini! *Fniss*

Kram Mimmi

Vita Falkens Lantliv sa...

Så härligt att vara på havet i bara bikini:)
Nu blir det fisk till middag hela veckan förstår jag*S*
Ha det gott!
Kram Susanne

Vero sa...

Vad härligt det ser ut.

När vi är hemma hos min svägerska och går ner till badet så ser vi till bron. :o)

Här var sol men inte så himla varmt så promenaden blev med tröja på igår faktiskt.

Ha det gott!

Hannis sa...

Jag hade lätt kunnat stå där i bikini bredvid dig och fiskat jag med*skrattar*
Trots att jag föredrar att bara lata mig!

Vilka coola bilder på bron!

Kram Hannis

Jess sa...

Haha, stackars dig som inte fick dansa. Men vad bra att allt flöt på!
Fiskare i bikini är det inte ofta man ser. :) Jag tycker det ser så härligt ut att åka ut i båt, men tyvärr blir jag sjösjuk bara jag sätter foten i båten...

hemma hos lilla mej sa...

Vad synd att du inte fick dansa.Älskar att dansa.Skoj att dom hade skoj.Vad härligt att ut och fiska och åka båt.Underbara bilder du visar.Önskar dej en bra start på nya veckan gulliga Cilla.Kramar Rita ♥

Levis o Vilda sa...

Fånga sin egen torsk, det är inte fy skam och bonus o få lite bränna på köpet ;)
Trist med vädret när de skulle på skolresa, här regnar det också men det får det gärna göra för mig. Känner mig tillfälligt mätt på sol :)
Kram Mia

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Vilken underbar båttur! läckert att få se bron underifrån! :)

Så synd för barnen att behöva ha dåligt väder1 De har säkert längtat så!

ha det gott! Kram Sanne

LOTTAS HOME sa...

Halloj!
Vilka härliga havsbilder under bron. Klart man skall passa på att sola när man får chansen. Jag var också med ute och fiskade en kväll i helgen. (Jag läste mest Allt i Hemmet i båten). De fick upp en sån där konstig Horngädda. Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Lotta

promenader på landet sa...

Hej vännen! Vilken härlig utflykt och underbara bilder! Det ser verkligen jättemysigt ut! Må så gott! Kramar Maria

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Tänk hur fint vädret var i helgen och hur ruskigt värre idag.
Synd om sonen s resa....
Fina bilder och en fiskare i bikiní skådar man väl inte varje dag Fniss.
Jag har grillad framsidan min i helgen, nästa soliga/lediga tillfälle grillas det bakdelen, hihi.
Kram, Petra B.

Cia40 sa...

Ser lite farligt ut, för här är en som kan bli sjösjuk av att gå i en vattenpöl...:)
Men är säker på att ni hade en härlig dag, och en fiskare i bikini, lockade nog många fiskar till att bli fångade...hihi
KRAMAR Cia:)

Mys och hemtrevnad sa...

vad bra att förena nytta med nöje, både sola och middagsmat. Låter ju hur gott som helst att få nyfångad torsk till middag...kramis semlan

Milla sa...

Fiskare i bikini, kan det bli sexigare;) Hade gärna hängt med på den fiskeresan och fiskat i badkläder. Grattis till torsken. Kram