torsdag 24 juni 2010

Nu é jag kluven...

På vilken sommar favvo drycken är???
Har ni smakat bacardis nya Mojito???
Ytterligare en höjdare jag kan rekomendera
en varm sommar dag.... ( typ idag ;0)

Du mixar pepparmynta, limesaft & is
sedan häller du i 1,25 dl bacardi mojito
& fyller upp med sockerdricka...

M m m m m m m m m m m säger jag ;0)



Med denna drink vill jag önskar en underbar
Midsommar!!!
Själv skall jag tillsammans med familjen bege
mig på storpartaj på cykelavstånd...
( Nja, hojen får nog bli hemma..hihii)
Ha det bäst alla rara gulliga!!
Kramen Cilla

11 kommentarer:

Jess sa...

Jag måste smaka den där!!
kram

Petra sa...

Den där inte dum den. Skål på dig och Glad Midsommar

Vita Falkens Lantliv sa...

Glad midsommar och ha det så trevligt!
Kram Susanne

Cia40 sa...

För mig räcker det att lukta på en vinkork, för att göra min värld extra snurrig...:)Lider av en yrselsjukdom (Meniers), så jag är snurrig mest hela tiden...:)

HÄRLIG midsommar till dig o de dina!!!:)
STOOOR kram Cia:)

hemma hos lilla mej sa...

Ja det lät ju bara så gott.Det ska jag ju klart testa.Önskar dej en Glad och härlig Midsommar gulliga du.Ha det bäst.Kramar Rita ♥

Milla sa...

Tack för tipset! Det måste jag prova men en annan dag eftersom jag är den enda som ska arbeta hela midsommarhelgen verkar det som:( Men ha supernice midsommar:)

Kram

Fröken Fräken sa...

Hoppas att ni fick ett skojigt midsommarpartaj! Här är det lugna puckar, och just nuläskar jag mig med kolsyrat vatten med mangosmak.. hm, det kändes lite torftigt plötsligt... ;-D

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Hoppas att ni haft en härlig midsommarafton!
Kramar Mimmi

OlgaA sa...

Så kul med partaj ;0) Hoppas att duu hade kul!

kram/Olg@

Godastunder-tokigaidéer sa...

Det låter super gott, drikar är mums. Själv provade jag också en ny köpte rosevin med bubblor och till det läger man i en kula fläder sorbe i glaset.....super gott.

HA det bra
Kram Anna

promenader på landet sa...

Hej vännen! Hoppas ni midsommar blev lyckad och mysig! Ha det så bra kramar från Maria