onsdag 23 juni 2010

I´m back....

Här kommer en hälsning från en utvilad semesterbrutta!!
Vilken underbar semester vi haft!!!
Vi har varit i Tyskland på bla inköpsresa ;0)
Har myst& umgåtts, ätit & drucit gott,
legat på stranden & lapat sol ( ca 3minuters gångväg från där vi bodde)
Vi har även shoppat i Danmark ( okej mest jag, hihi)
För ovanligheten skull fick det även denna resa följa med lite
klänningar hem.. Närmare bestämt 4 st samt 1 kjol...
Hmmm tokig i klänningar??? Nja, marginellt.. haha
Det blev bla en kort ljusturkos typ spetsklänning som skall
på till midsommar.. ( Nja eller så tar jag den nya långa.. hmmm)

På tal om midsommar så kan varmt rekomendera för er
som inte smakat Rekorderligs nya sommar cider!!!!!! Mmmm
Denna fick bla följa med hem från Tyskland Åååå såååå goood
Här kommer en länk med info till er som önskar:

http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=1887&Butik=0&SokStrangar=

Den fungerar nog inte bara till midsommar utan
HELA sommarn!!!

Nu skall jag kika runt lite hos er alla & se vad ni har
haft för er &
Imorn skall jag jobba ett par timmar..
Möblerade om i butiken stax innan semestern
och nedan ser ni lite hur...






Önskar er alla en underbar kväll!!

Kramen Cilla

11 kommentarer:

Petra sa...

Låter helt underbart och välkommen tillbaka. Kram

Levis o Vilda sa...

Hej vännen!
Skönt med semester och härligt att du lyckats få med nåra fynd hem också! Hoppas du får en riktigt bra midsommar!
Kram Mia

Milla sa...

Välkommen tillbaka:) Härlig semester du verkar haft och att du är utvilad är ju helt underbart! Jättesöt butik du har och tack för tipset för drycken:) Kram

Hannis sa...

Välkommen hem!
Du kommer alltså att vara den tjusigaste på midsommar!
Det hör jag det=))

Hoppas att du får det bra i helgen/
Kram Hannis

Tigris Predikantan sa...

Ja, hoppas bara batterierna inte tar slut just när man skall slå på en irriterande geting!
:)

Jess sa...

Välkommen tillbaka!
Låter som ni haft det riktigt bra!
kram

Limetwig sa...

Låter som en bra semester! Här hålls det på att pakas förfullt... Hoppas du får en skön middsommar! Och du ta båda klänningarna så kan du svida om under kvällen :)
Ha det bäst! Åse

Vita Falkens Lantliv sa...

Så härligt det låter, ni verkar ha haft det super ju:) Den där cidern måste jag prova:)
Kul att du fått shoppat loss lite med;) då brukar vi bli goa och glada*S*
Kram Susanne

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej vad kul att du kikade in hos mig. Här hittade jag en mysig blogg och många järn i elden...
Kul resa ni varit på och att ha en egen butik är en dröm för mig. Pysslar och säljer lite som hobby än så länge...
Ha en fin midsommar!
Kram Susanne

Cia40 sa...

Härligt Cilla!!!:) Skönt med en välförtjänt semester!:)Då kan jag nu följa dig igen och har då något att se framemot...:)
Här är en till som har "dille" på klänningar och kjolar,och jag lyckas alltid hitta mig några av dessa när jag är iväg!:)
Är oxå strumopman, så det brukar oxå slinka ner några sådana i varukorgen, som passar till klänningarna !:)

Glad att du är här igen!
Kramar Cia:)

Linda Rö sa...

Välkommen hem!!! Underbart att ni / du har haft det så bra!!! Men kul att ha dig tillbaka powepuff bruden!!!! Kramar vännen!