tisdag 1 juni 2010

Ååååå vinnaren är.....

Tjingeling!!!
Nu har jag pusslat med rätt antal lotter per person & dragit
en vinnare & detta blev:

MIMMI med bloggen ZINK & VITA TING!!!

-Mimmi maila din adress till mig zillaf@live.se
så dimper snart din vinst ner i lådan ;0)

Stort Grattis till dig!!!

Vill även passa på & tacka alla så mycket som ville
vara med i min tävlig...


Hoppas allt är väl med er alla?!
Här börjar nu sakta men säkert lite inspiration
komma tillbaka...
Var ute och promenixade i morse i min morsdagpresent..



Vad tycks?? Kan meddela att dom är ursköna...
Idag skall jag ta med kameran till butiken &
fotografera en beställning som jag fick för ett tag
sedan som nu är klar...
Hmmm kan det vara något med färg??? hihihi
O YES!!!
Jag behöver inget nagellack för mina naglar är
jämt designade med färgstänk!! Hahhaha
Ha det bäst alla rara & än en gång GRATTIS
till Mimmi...
Kramen Cilla

11 kommentarer:

Petra sa...

Goa skor. Ha en strålande dag. Kramar

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till Mimmi.1000 tack för en mysig tävling.Goa skor.Vad spännande att få se vad du gör!!!!Ha en skön dag vännen kram Rita ♥

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Ansluter mig gratulations skaran.
Sköna, snabba skor du fick i morsdagspresent.
Då är du som svischa runt på Vellinges gator som en oljad blixt?
Bamsekram, Petra B.

Levis o Vilda sa...

Vilken bra morsdagspresent, både snygga o användara! Duktig du är som motionerar, jag har lagt det på hyllan o förlikar mig med att ha en extra badring i sommar *fniss*
Kram Mia

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Mem Å!
Tack sötaste!
Så glad jag blir!
Nu ska jag ta och maila dig!
Kram Mimmi

Linda Rö sa...

Härligt att ha dig tillbaka!!! Urläckra skor!! Dom förtjänande du, så mkt du har kämpat!!!!!! Tack för en rolig tävling med ett underbart pris! Kranar i massor!!!!

Vita Falkens Lantliv sa...

Jaha nu springer väl du förbi så ingen kan uppfatta vad det var som flög förbi *S* Ser ut som riktigt sköna dojs:)
Bra att inspirationen börjar komma igen, här ligger det rätt lågt. Kul att Mimmi vann, trist att inte jag gjorde det*S*

Kram Susanne

Mia sa...

Grattis till vinnaren. Jag såg att jag glömt lägga en kommentar på tävlingen. Har varit med om du tittar till höger i min blogg men jag länkade innan jag skrev kommentaren. Så kan det gå när man har bråttom. Får vara mer nogran nästa gång kanske därför jag aldrig vinner några tävlingar.

Ha det bra och skönt att inspirationen kommer tillbaka.
Kramisar Mia

Vit som snö sa...

Då grattar vi goa Mimmi!!
Vilket fint halsband hon får!
Perfekt morsdagspresent! Jag har också nya löparskor så NU!!!
Här ska förbrukas mil;)
Kram Cilla

Jess sa...

Grattis till vinnaren!
Fina skor!
kram

Mys och hemtrevnad sa...

Vad skönt att inspirationen sakta kommer krypande igen...snygga skor! Kramis semlan