måndag 28 juni 2010

Här har det varit livat ;0)

Må jag säga!!
Hoppas ni haft en underbar midsommarhelg??

Bilderna nedan är från vår midsommarfest &
eftersom jag inte visat mig på någon bild ännu
så kommer det lite bilder på denna bloggerska nu!!
Här har ni mig & mannen ( med solen i ögonen ;0)



Lite genom gående på våra fester är att kameran
är med både här och där & här har ni mig i mitten,
svägerskan till höger & vännina till vänster..




Vi åt gott & hade en trevlig kväll samt en kubb tävling(ar)!!!
Vi brukar köra killar mot tjejer men denna festen hade
lite manligt övertag & min man fick vara med oss...




Som sagt dessa kubbtävlingar är på blodigt allvar &
vi spelade in på sena kvällen... :0)

Ett konsentrerat motståndarlag.. hihih
Då timmarna gick så himla fort hanns det inte med
den planerade korvgrillningen...
Men ingen korv till spillo.. Vi grillade den dagen efter
istället och givetvis blev det då en återupptagen match
i kubb.. hihihi
Vilket denna gång slutade 2-2 i matcher.. hmmmm
Vinst hade kännts bättre.. haha
I går hade vi en trevlig heldag på stranden & bättrade
på vår solbränna!!!
Nu vill jag önska er en underbar sommar vecka!!
Kram Kram Cilla



11 kommentarer:

Linda Rö sa...

Snygga PowerPuff tjejen!!! Kramar

Milla sa...

Vad fina ni är, du och din man. det ser verkligen ut som ni hade det trevligt på midsommar. Kul att få se dig och vilken fin tunika du hade på dig;)

Kram Milla

Jess sa...

Fina bilder!! Nu "känner " ju jag både din väninna L och svägerska A eftersom de jobbar på samma ställe där jag under ett antal år lämnat in mina barn! ;)
Världen är liten, eller hur!?
Vi åker till Hällevik redan på torsdag eftermiddag.... synd, hade gärna kommit...
kram!!

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att få se dej på bild.Vilken söt tunika du har på dej.Får man fråga var du har hittat den.Bara så söt.härligt att ni hade en härlig kväll.Önskar dej en skön kväll sötis.kramar Rita ♥

Mycket annat & lite betong sa...

Det låter som en kul helg. Vi har också haft det bra.

PS. Vi drack Mojito på dotterns kalas förra helgen. Inte dumt!

Ha det bra!
Agneta

Petra sa...

Vad fina ni är tillsammans.

Unknown sa...

Ja nu har jag bättrat på min solbränna också eller rättare sagt börjat lägga grunden;)
Kul att få se dig på bild, verkar som ni hade kul midsommar också, det hade vi med. Dock utan kubb.
Kram Anna

Vitt och Blått sa...

Vad roligt att få se bloggerskan på bild! :) Fräscha sommarkläder du har, älskar den färgen och det ser riktigt härligt ut! :) Har provat Mojiton, den är sååå god! :) Ha en bra vecka! Kram E

Vita Falkens Lantliv sa...

Aha det är så du ser ut;) Hade nog trott att du var blond men brukar tro fel*S* Solbränd har du hunnit bli ser jag:)
Visst är det kul att spela kubb!!! Och vem vill förlora?? Nää måste hålla på tills man vinner;)
Ha det bäst
Kramen Susanne

Cia40 sa...

Härliga bilder, på härliga dig/er!:)
Lika vacker och glänsande som solen denna sommardag:):)

Och du ser precis så sprudlande glad ut som du känns härigenom!:)
KRAMAR i massor, Cia:)

Hannis sa...

Men vad fin du är!
Och ett fint kort på dig och din man!

Kubb...
Jag är en sån urusel förlorare att jag ska inte spela sånt!
Blir galen när mitt lag inte vinner*skrattar*

Kram Hannis