torsdag 3 juni 2010

Jag har filat & filat...

För ett tag sedan fick jag förfrågan om jag kunde
lösa Fotbollsföreningen Vellinge IF´s tvättproblem!!!
Där man skulle kunna hålla reda på vem som tvätta &
vems tvätt som var vems...
Hmmm...
Hur löste jag det???
Jo såhär:


Med dessa skyltar kan man lätt flytta klämman & se vem
som tvättar/ torkar



När man sedan är färdig och tvätten är klar lägger man
en skylt på..



Likadana skyltar är gjorda med A & B lag...
Jag önskar nu dom Lycka till!!!
Anledningen till färgvalet är för att blått & rött
är Vellinge if´s färger...

Vad tycker ni??

Imorse var jag ute på min vanliga skutt runda
& visst skuttar man lättare när solen skiner??

Nu skall jag bege mig till butiken & packa upp
nya ljuvliga sjalar samt fina linne med
underbar spetskant ;0)

Önskar er en underbar dag!!!

Kramar från Powerpinglan ;0)

Ps. Den där sockerkakan smaka utmärkt ;0)

9 kommentarer:

Petra sa...

Vilka smarta skyltar.

Cia40 sa...

Underbara skyltar !!!:)
De kan ju inte bli annat än nöjda !

Så nu blir det att tvätta av....
i Vellinges fotbollslag....

Kanske till t.o.m blir roligare än att lira?:):)
Bästa kramen Cia:)

Linda Rö sa...

Snygga skyltar..
Ha en underbar dag i solen..
Sköt om dig!!
Kramar i massor (fyllda med energi)

hemma hos lilla mej sa...

Vilka läckra skyltar.Bara så underbara.Önskar dej en skön kväll Vännen.Massa kramar med energi.Kramar Rita ♥

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Du är inte dum du inte!
Bra jobbat! Hoppas att du slipper att tvätta nu ;)
Ha det bäst!
Kram Mimmi

Jess sa...

Superbra skyltar!
Blev jättebra!
Tack för idag! Alltid trevligt att komma inom din butik!
kram
ps, Du är verkligen snabb! :)

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vilken smart idé. De blev hur bra som helst :) Hoppas du får en underbar helg med massor av sol. Kram Johanna

Vero sa...

Vilken smart idé.

Måste kika in i din shop också. Jättetrevlig sida.

Trelvig helg!

Milla sa...

Vad fiffig du är! Vellinge if är bäst, har min ena tös där:)Kram