onsdag 6 april 2011

En bra dag...

Ja det har det absolut varit idag... I fm hade jag besök i butiken från Lotta på Capri & med sig hade hon bla denna ljuvliga tunika.. Bilden är inte riktigt rättvis då det är en fin spets upptill som man inte riktigt ser här... Kostar 249kr Har även varit på utvecklings samtal med den stora killen & där blev det massa beröm.. # Stolt Mamma # Med hem från skolan hade den lille sonen en rar kompis & när vi skulle fika kom jag på att han ej gillar saft & juice och mjölken behövde jag till kvällens plättor.... Jag säger då lite checket - Vill ni festa till det lite idag med cola trots att det inte är Lördag??? - Jaaaa!!! från båda Kompisen gör då även tillägget: -Fast i min värld är det Lördag varje dag... Ååååå jag fnissade tyst & tänkte: Guuuudddd så härligt det hade varit hihihi Mys Pys afton till er alla ;0) Kramelikram Cilla

7 kommentarer:

LOTTAS HOME sa...

Underbara barn!
Tack för din kommentar hos mig. Vilka fina saker du har i din butik, förstår att det är som julafton att packa upp. Minns hur kul det kändes, saknar det ibland från alla mina år i butik...
Just nu önskar jag mig bara ett jobb, vilket som helst hellre än inget...
Ha en mysig kväll!
Kram Lotta

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Tunikan och klänningen är verkligen jättefina!
Ja tänk vad härligt att kunna känna att varje dag är lördag!:)
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

Anette sa...

Hallå Cilla
Vilka snygga kläder du får in kanon fina .
Ha en fin kväll
Kram Anette

Mollan sa...

Hej, kul att du lämnade en kommentar när du tittade in :) Ser att du är ifrån Vellinge, jag bodde där som liten :) Ha en skön kväll! Kram

Unknown sa...

Kul med barn ;).
Vilka fina kläder du kommer få hem. Jag gillar mycke av kläderna från capri och väldigt bra priser håller dom :).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Petra sa...

Underbart med barn!

Fina kläder du har fått in.

Anette sa...

Jättesöt tunika!

Ungar är bra söta, får de en liiiten choklad bit mitt i veckan så är verkligen mamma bsät =)))

Ha en fin dag

kramar @nette