söndag 17 april 2011

Mini tripp & fynd ;0)

I fredags for mannen & jag iväg, tog en bit mat på vägen & väl framme på hotellet var det relax som gällde.. Full i F som vi är var vi tvungna att lägga ut denna på bild på Facebook.... Tror ni kommentarerna haglade??? Ooooo YES... Vad vi i själva verket gjorde var drack vin & spelade Backgammon... ( Det var inte så många som gissade på detta.. Hahaha) Efter lyxfrullen igår begav vi oss med båten till Danmark & fyllde bilen med en hiiiiimmmla massa gott... Men även en del fynd... Bla en ny cykelkorg till mig för hela 29 danska.. (Helt ok ;0) Stor fyndet var nog detta Lemonträd.. Inga citroner men däremot luktar bladen citron!!! Det var lite visset men med lite gröna blad pågång, 10 danska kronor!!!!! ( för detta pris kan jag vänta lite på bladen.. hihi) Den häftiga zinkkrukan blev även den inhandlad för hela 39 danska kronor... Hoppas även er helg varit toppen??? Mys till er alla... Kram Kram

9 kommentarer:

Anette sa...

Låter som du /ni haft en mysig helg :)
Ha de bra
Kram Anette

Mollan sa...

Hoppas det lilla trädet tar sig - de är underbara :) Kram

Petra sa...

Vilken superhelg ni har haft.
Kram

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack söta rara du..:)

Mumsigt med lax:)

Vilka FYND du har gjort..häärligt:)
Låter som ni har haft en toppenresa!

Åhh av jag önskade att jag hade liite närmare till din fina butik..såg på FB att du hade fått in sååå söta lyktor:) Men jag kanske kommer ner till Skåne snart..börjar bli dags för en tripp till min kära bror:)

Ha en skön söndagkväll
Kraam Susanne

MIN LYCKA ♥ sa...

haha...den skylten inbjuder till att kommentera;)

Gött att vara ledig!!

Agneta sa...

Trevliga fynd du gjort!

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej!

Det låter som ni haft en riktigt skön och trevlig helg!

Skönt att komma bort lite från verkligheten och fylla på med energin igen:)

Kram Susanne

Lisa sa...

Härligt ni haft det och sen fyndat lite på de sen. Kanonhelg. Ha de så bäst.

Kram Lisa

Anna sa...

Vilken härlig helg och fina inköp har du gjort också.
Kram