tisdag 5 april 2011

Håller hus...

Halooooo... Tänkte idag visa er var jag håller hus när jag inte packar upp varor eller servar mina kunder i butiken... Jo då befinner jag mig i mitt lilla kryp in.. Detta är kombinerat fika rum / personal rum.. (hihihi personal är då jag själv.. :0) Inte så stort men fyller sin funktion.. Så nu vet ni var ni har mig på dagarna.. :0) Var håller ni hus på dagtid??? Kontor, butik ??? Ha en underbar dag alla rara & tusen tack snälla för alla gulliga kommentarer ni lämnar ;0) Kram Kram Cilla

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att få se var du håller till på dagarna.Så det är hit allting fint kommer. Älskar mina sjalar jag köpt av dej är så nöjd och nöjd över då gillar dom jättemycket alla tre.Ha en skön dag söta du .Kram Rita ♥

Petra sa...

Ser jättemysigt ut.

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ser jättemysigt ut:) Skulle såå gärna göra ett besök hos dig, synd att det är såå långt. Men nån dag kanske jag dyker upp..har min ena bror i Malmö å då e jag ju i närheten..!

Ha en fin Tisdag
Kraam Susanne

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej! Vad glad jag blev att du kikade in hos mig och tack för den söta kommentaren! =0)
Var håller jag hus hela dagarna...? Sitter på "kontor", jobbar som läkarsekreterare - på sjukhus men ändå på kontor...och ibland jobbar jag även hemifrån. Du kanske har märkt att jag har svårt för att vara kortfattad...det är nog en "arbetsskada"... =0)
Nu ska jag kika runt lite hemma hos dig i din fina blogg.
Ha en fin kväll!

Kram Emma

Pernilla sa...

Hej vännen!

Det stället känner jag väl till :-) Vad sägs om en kaffe snart igen?
Kram