söndag 3 april 2011

Tävling hos ZillaF

Vill du vara med & tävla om detta Väggord med texten "Lycka" från ZillaF??? Jag lottar ut ett vitt & ett svart... Reglerna är följande... Lägg till dig som följare på min blogg eller om du har Facebook så gå in & klicka "Gilla" på sidan ZillaF & Design http://www.facebook.com/pages/Vellinge-Sweden/ZillaF-Design/110091819046979 Gör du både sakerna dubblar du dina chanser.. ;0) Samt länka tävlingen på din sida & glöm inte skiva vilken färg du vill vinna på väggordet.... Tävlingen pågår tom Söndagen den 1Maj... LYCKA TILL!!!!!

17 kommentarer:

Malin sa...

Hur gör man om man redan är följare och redan gillar dig på FB? Betyder det att jag inte får några lotter!? :(

Anette sa...

Hej Cilla
Tack för titten :)
Vart nyfiken på dej så måste kika in o du har så fint.
Såg att du har tävling o jag är gärna med o prövar lyckan .
Jag länkar till min blogg ,har lagt mej som följare (vill ju se mer av din blogg)o gillat på facebook.
Ha en skön söndag
Kram Anette

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla du för tipset:)
Självklart vill jag vara med i den fina tävlingen hos dig:)
Är ju redan följare av Din fina blogg..självklart gillar jag
på Facebook också!

Om jag skulle ha turen att vinna vill jag gärna ha en svart:)

Kniper mesta möjliga lotter..;)
Önskar dig en fiiin söndagkväll
Kraaam Susanne

Unknown sa...

Hejsan Cilla!
Jag är gärna med och tävlar hos dig.
Gillar redan dig på blogger och snart på fejan ;).
Om jag blir den lyckliga vinnaren vill jag ha ordet i svart.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Är gärna med och tävlar!
Länkar så jag tar gärna en lott.
Ett svart väggord skulle vara fint:)
Stor Kram Annelie ♥

Lily sa...

Jag vill gärna vara med i din tävling :)
Länkar och följer..
Om jag vinner väggordet vill jag ha det i svart :)
Kram Lily

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej hopp!

Klart jag försöker vinna, är ju så fint med dessa väggord. Gillar dig på FB gör jag ju redan, följer dig med och länkar gör jag:)))

Med andra ord jag tar rubbet:)Om jag skulle vinna väljer jag grå!

Kram Susanne

Therese sa...

Hej! Jag är gärna med i din utlottning!
Jag har lagt till mig som följare till din blogg och även lagt till en länk på min blogg.
Jag skulle nog vilja ha texten i svart om jag vann :)

Mvh // Therese

lotta.k3 sa...

Hej på dig!!
Är gärna med och norpar en lott!!
Ha det bäst!!
Kram lotta.k3@spray.se

Petra sa...

Jag har gjort allt som jag måste för att vara med och tävla. :-)
Vinner jag så önksar jag mig svart.
Kramar

Livingroom sa...

Deltar i din fina utlottning och länkar med bilden från min blogg. Ifall jag råkar ha turen att vinna önskar jag mej ett svart text!

Millan sa...

Jag vill också vara med, har lagt till mig som följare och länkar med bilden på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/

Gratishav sa...

1.har blivit följare på din blogg med namn GRATISHAV.

2.har gillat ZillaF & Design på fb med namn Lili Ying.

3.har länkat tävlingen på höger sida i min blogg.

om jag har turen skulle vilja jag färgen i svart.

Mail:he-jasmine@163.com

MulleSnuttan sa...

Säger som föregående skrivare:

1.har blivit följare på din blogg med namn MulleSnuttan.

2.har gillat ZillaF & Design på fb med namn Maria André.

3.har länkat tävlingen i min blogg.

om jag har turen skulle vilja jag färgen i svart.

Maria

Unknown sa...

Hej!! Jag har aldrig varit här innan och vad glad jag blev att se att du finns i Vellinge! Nu har jag ytterligare ett skäl till att åka dit, förutom blommorna så klart! Bor själv i Ystad, nämligen! :)

Jag vill ju såå klart vara med och tävla! Vi kommer nämligen flytta ifrån alla våra fina väggord som jag satt upp överallt och eftersom vi inte kan de med oss, så måste jag ju fixa nya - kan inte leva utan väggord!!

Jag skulle gärna vilja vinna det vita! Har en idé till vårt nya boende (vi har hittat ett ställe vi vill köpa, men måste sälja först...)

Lagt till mig som följare på alla ställen jag kan, för att öka mina chanser!

Ha en underbar påsk!
Kraaam ia

Sofie L sa...

Jag är gärna mned och tävlar. Om jag har tur och vinner skulle jag vilja ha i svart

Gillar pà FB under namnet Sofie Lindholm

Länkar i min blogg
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/april/1-maj-vaggord.html

GLAD PÀSK

citcit.kuruyemis@gmail.com

Carola L sa...

Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)
Jag vill vinna ordet i vitt

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/april/vaggord-lycka.html

carola(at)officefixarna.com