lördag 2 april 2011

Väggord design by ZillaF

Tycker så mycket om både väggord & väggtexter & har sedan ett tag letat efter en leverantör som kan trycka mina egna väggord som både skall hålla bra kvalité samt bra pris... Inte lätt MEN nu äntligen sitter det första väggordet från Design by ZillaF på väggen & ordet jag valde först fick bli något som ligger nära hjärtat vilket givetvis då är:

Ordet "Lycka" finns i både färgerna

Svart, Vit, Silver, & krom ( grå)

Stl mäter ca 40cm långt & 14cm högt


Vad tycker ni??

Skulle kanske haft en utlottning???

Kan det vara något????


Mys lördag till er alla!!


Kram Kram

10 kommentarer:

LOTTAS HOME sa...

Såå fint!
Roligt att det går bra för dig med butiken.
Jag fick tyvärr inte vara kvar på MAIdesign där jag jobbade med design & smyckestillverkning så jag är utan jobb igen sedan december, suck.
Ha en skön lördagkväll!
Kram Lotta

Jess sa...

Utlottning vore kul!!! Men jag kommer nog ner och köper en själv i alla fall! kram

OlgaA sa...

Så duktig du är - kom till mål med din dröm!! Grattis!!

Ha en mysig lördag du med! ;)

kram/Olg@

hemma hos lilla mej sa...

Ååååvad fint väggord.är också en älskare av väggord och bokstäver.Ja utlottningar är ju aldrig fel....Önskar dej en skön kväll söta du .Kram Rita ♥

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åååå så fint:)
Jaaa en utlottning vore ju sååå kul:)

Önskar dig en mysig lördagskväll
Stoor kram Susanne

Lobben sa...

Den är ljuvlig. Du får gärna ha en utlottning.

LyckligaPraliner sa...

Mycket vackert väggord! Gillar också den fina brudkistan :)

Ann-Louise

Anna sa...

Snyggt!
Kul med tävling :)
Kram

Petra sa...

Fint och ja, snälla ha en tävling.
Kram

Mikael sa...

Hejsan, jag såg att du letade efter någon som kunde tillverka dina väggord. Vi har ett tryckeri och gör hundratals väggord varje vecka. Bl.a. levererar vi till Trend4you.se.

Kika in på väg hemsida eller skicka ett mail om du skulle vara intresserad.

Mvh Mikael Ernhake
www.ErnhakeTryckeri.com
info@ernhaketryckeri.com