torsdag 14 april 2011

I Packartagen...

När min man fyllde år för ett par veckor sedan fick han en hotellövernattning av mig i present & imorn är det dax :0) Barnen skall sova hos min rara vännina som har jämngammalt barn.. & imorn eftermiddag ger mannen & jag oss av på tripp... MYYYYYSSSS på hög nivå skall det bli... Efter att vi avnjutit en lyx frulle på lördag beger vi oss med båten till Danmark för att ha en heldags shopping där..... (tjohooooo) Hur låter det??? Klingar himla vackert i mina öron.. hihihi Vad skall ni hitta på i helgen?? Oavsett vad ni skall göra så önskar jag er en alldeles underbar helg ;0) Kram Kram Cilla Ps, bilden är lånad...

11 kommentarer:

Petra sa...

Åh vad underbart att få sticka iväg. Ha det så himla mysigt.

Kram

Mollan sa...

Så härligt! Ha en jättetrevlig dag och övernattning! :) Kram

Jess sa...

Ha det bara bäst när ni är i väg!!!

Anette sa...

Hallå Cilla
Ha en underbar helg .
Själv ska man nog vara hemme o piffa lite hi hi
Kramen Anette

Unknown sa...

Såå skönt att få komma iväg på en myshelg bara ni två.
Dannmarrk är verkligen mysigt och bra väder lovar dom.
Själv ska jag jobba hela helgen :(.
Ha de nu så gott, kram Ing-Britt

Änglarum sa...

Låter som en toppen helg! här blir det lite av varje.. ha det så myspysigt! kramiz Jessica

Lisa sa...

Önskar er den allra underbaraste av resor. Ha de så mysigt. Själv ska jag städa, så tråkigt men nödvändigt. Det står sos i hörnen.

Kram Lisa

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Men sååå mysigt..:)
Ha en uuunderbar helg med din älskling:)

Stoooor kram Susanne

Hemmet Är Min Borg sa...

H det så myyysigt nu
Kramizar Jeanette

Anna sa...

Va mysigt, ha en jättebra resa.
Du gjorde de bra med en resa till mannen :)
Kram

bokhyllan sa...

Men åh, så härligt det låter! Ha det så fint!
Kram.