onsdag 20 april 2011

Vet ni....

På Söndag är det exakt 2-år sedan jag öppnade min
butik: ZillaF & Design och detta skall bla firas i kväll
16-21 med kanon erbjudande & gott på disken men
även imorn torsdag 12-17 & på lördag 11-14...




Det har varit 2 år som gått väldigt upp & ner

men jag ångrar inte en sekund att jag tog steget

& satsade....

Förutom ett JÄTTE TACK till alla mina kunder

& ett stort Välkomnande till nya kunder,

säger jag även KANOOOON STORT TACK till

min underbara man som både stöttat & trott på

mig..

( trots att han kanske har önskat sellektiv hörsel ibland.. Hahaha)


Nu skall jag bege mig & inhandla det sista godiset & drickan

till ikväll & önskar er alla en fantastisk dag/kväll...


Vill även passa på & säga hur glad jag är för alla nya

följare jag fått ;0)

Varmt Välkomna skall ni vara...


Ha det bäst..

Kram Cilla

12 kommentarer:

Petra sa...

Grattis och det är ju helt underbart vågat!
Kram

Fru Venus sa...

Grattis och stort lycka till i fortsättningen :-)

Unknown sa...

Grattis till dina första två år.
Vad trevligt med ett firande i butiken ikväll.
Vill tacka för dina fina kommentarer hon mig. Blir så glad.
Önskar dig nu lycka till med ditt firande. Kramar Ing-Britt

Lisa sa...

Jättestort Grattis till dig och butiken hoppas det blir ett toppen firande med massor av kunder. Ha de så gott.

Kram Lisa

Anna sa...

Grattis, jättekul att det går bra!!
Har jag vägarna förbi ska jag kika in :)
Kram

Änglarum sa...

Grattis! Hoppas du får en fin kväll o Glad-Påsk :) kramiz Jessica

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Underbara du!
Stort grattis till dina två år!
Förstår att det måste vara jätte tufft men också otroligt roligt!
Önskar att jag var där och firade med di i din fina butik!
Kram Mimmi

Anette sa...

Stort grattis till dej.
Ha en trevlig helg
Kramen

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Stoppet Grattis:)
Sååå kul för dig..bra gjort att våga följa sitt hjärta:)
Hoppas kvällen blev toppen!!!

Kraaam Susanne

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till dina 2 år:)))

Kram Susanne

Vicki sa...

GRATTIS!! Gick det bra i går med firandet av butiken?

Jag bor i Bara.

Glad Påsk,Vicki

Anonym sa...

vad roligt, grattis till butiksjubileumet :)