söndag 10 april 2011

Nu har jag varit igång, IGEN...

Hej alla rara!!! Som jag skrev igår satt jag väldigt avklätt på balkongen för att få lite sol på min kropp... Vad händer?? Jo familjen är iväg & det ringer på dörren!!! Snabbt som tusan drar jag på ett par leggings & drar upp behå/linne & öppnar... Där står Zedrics 8-åriga kompis -Hej, är Z hemma? Och börjar flacka med blicken på min överkropp... Stackars kille, skrämd för livet av sin syn & inte fick han leka helller.. naaaw Hoppas han repar sig... ;0) Vet ni? Idag har jag totalt stopp på mina ursäkter varför jag inte skall börja powerwalka.. Så nu skall jag snöra mina skor... huhuhhuhuhu Sköna Söndag till er alla!!! Kram Kram

5 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Hoppas premiärturen gick bra för dig..:)

Ha en skön kväll
Ktam Susanne

Limetwig sa...

Jag började i går... ja man måste väll... :)
Ha det bäst! Åse

Anna sa...

Härligt och komma ut och poerwalka!!
Själv ska jag träna i morgon bitti, där ryker min lediga dag :)
Kramis

Unknown sa...

Skönt att komma igång. Borde verkligen ta mig i kragen eller i stavarna och traska lite längre lite snabbare en jag gör så man får upp lite flås.
Önskar dig en skön start på veckan, kram Ing-Britt

Nyanser av vitt sa...

Hej Cilla
Han repar sig med all säkerhet. Tack för dina fina ord om mina ägg.
Kram Agneta