tisdag 26 april 2011

Vilken Påsk present!!!!

Som inte nog med att det blev kanon väder
hela påsken fick vår familj även en annan
glad påsk present!!!

När vi var hos mina föräldrar i lördags
berättade dom att jag & mina 2 systrar med
familj blir bjudna till Italien 1.v nästa sommar!!!
Tjohoooo vad trevligt....

Har ni vartit där??



Förövrigt har påsken gått i lugnets & solens tecken

& jag hoppas ni haft det underbart med??


Hmmm tror det blir till att fara till affären innan

jobb.. Tycks vara något tokigt eko i vår kyl.. hihhi


Underbar tisdag till er alla!!


Kram Kram Cilla

8 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Men åh va roligt:)
Vilken underbar present!!!

Har varit på Sicilien för mååånga år sen..jättefin ö:)

Ha en fin tisdag
Kraam Susanne

jessikan sa...

ingen dålig present! Toppen :)

Jag har varit i Italien och där e fint! Men där e dyyyrt.

Kram J

Unknown sa...

Hejsan!

Här har hela helgen spenderats i sängen tyvärr, en envis förkylning satte stopp för all planerad påskfirande men idag är jag feberfri så nu håller jag tummarna.

Vilken underbar present :). Har aldrig varit i Italien men hoppas komma dit nån gång.
Nu har du verkligen nåt att se fram emot.

Ha de så bra, kram Ing-Britt

Petra sa...

Vilken underbar present. Min far är Italienare så jag har varit i Italien en hel del!

Jess sa...

En fantastisk present! Vart åker ni? Till Rom?
kram

Anna sa...

Vilken härlig present!!
Ska åka ditt när syrran fyller 50 år men det är ett tag kvar :)
Kram

MIN LYCKA ♥ sa...

åhh herregud så trevligt!!! jag vill åka till italien..nångång..Det kommer säkert bli toppen, kul att ha något att se framemot!!

Lisa sa...

Nej inget Italien har det varit för mig. Men det var väl en alldeles underbar present. Goa föräldrar.

Kram Lisa